آمادگی بهزیستی کرمان برای رفع مشکل اعتیاد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران جوان مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت:در حوزه آسیب‌های اجتماعی ممکن است به نتیجه ایده آل نرسیم، اما آمادگی لازم برای رفع مشکل اعتیاد را داریم



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،عباس صادق زاده، مدیرکل بهزیستی استان کرمان در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه مادر تمام آسیب‌های اجتماعی اعتیاد است گفت: باید برای پیشگیری ازآسیب‌های اجتماعی و خصوصا اعتیاد از مدل‌های درون سازمانی و محلی استفاده کنیم وبا تاکید بر اجرای برنامه‌های اجتماع محورپیشگیری عالمانه‌ای را در جامعه پیاده کنیم.
اوافزود: دوهدف عمده ما در پیشگیری مراقبت از خانواده‌های سالم که ممکن است در آینده در معرض آسیب قرار گیرند و دوم مراقبت ازکسانی است که به شکلی خواسته یا ناخواسته دچار آسیب شده اند و باید برای نجاتشان برنامه ریزی کرد.
صادق زاده با اشاره به اینکه برای رفع و پیشگیری از اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی از کمبودها ابایی نداریم، تصریح کرد: باهمین اعتبارات و فعالیت‌ها و تجارب درون سازمانی آمادگی خود را در هر لحظه برای ورود تخصصی به این حوزه اعلام می‌کنیم.
او بیان داشت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی ممکن است به نتیجه ایده آل نرسیم، اما آمادگی لازم برای رفع مشکل اعتیاد را داریم و می‌توانیم از همین حداقل‌های واقعی به نتیجه رسیده وتاکنون هم قدم‌های بزرگی در این مورد برداشته ایم.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان با تقدیر ویژه از رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: کمیته فرهنگی و پیشگیری باید با تاکید بر داشته‌های خود برنامه‌های دستگاه‌های ذیربط را جمع آوری، تدوین و برای بهره برداری به شورا ارائه دهد.
صادق زاده با تاکیدبراینکه براب رسیدن به اهداف خود باید از برنامه‌های محلی، ظرفیت نخبگان، سرمایه‌های اجتماعی و... حتی دربازه‌های زماتی کوتاه بهره ببریم گفت: خط مشاوره ای۹۶۲۸ درسطح کشور برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به خانواده‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی طراحی و معرفی شده است.

کد خبر 28903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد