بیش از ۳۰۰ نیروی متخصص در بخش دولتی و غیردولتی در بهزیستی استان شاغل می باشند

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان با محمد یزدانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، علیرضا ایزدپور مدیرکل با محمد یزدانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دیدار کرد.

ایزدپور در ابتدای این دیدار ضمن گرامی داشت ایام و شهادت سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی و همراهان ایشان و تبریک انتصاب آقای یزدانی در پست بسیار مهم و ارزشمند مدیریت بنیاد شهید استان ابراز داشتند : خدمت در بهزیستی و بنیاد شهید از الطاف الهی است و باید قدردان این لطف بود.

ایشان در ادامه تعامل دو اداره کل را رضایت بخش و ارائه خدمات در این دو دستگاه را دارای قداست بیان و افزودند : اداره کل بهزیستی استان سمنان آمادگی خود را بمنظور گسترس همکاری ها فی مابین دو اداره کل به ویژه در بخش آموزشی و مشاوره ی به جامعه هدف بنیاد شهید اعلام و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

مدیرکل بهزیستی استان افزود : بیش از ۳۰۰ نیروی متخصص در حوزه روانشناسی، مددکاری اجتماعی و آسیب های اجتماعی در بخش های دولتی و غیردولتی در بهزیستی آمادگی برگزاری دوره های آموزشی، کارگاه های تخصصی و ارائه مشاوره را دارند که کلیه دستگاه های اجرای و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز می توانند از ظرفیت موجود در این اداره کل استفاده لازم را بمنظور توانمندی پرسنل و جامعه هدف خود نمایند.

ایزدپور گفت : یکی از نقاط مشترک همکاری فی مابین بهزیستی وبنیاد شهید در مناسب سازی معابر و اماکن عمومی است که این فقط شامل افراد با شرایط ویژه نبوده و اقشار مختلف جامعه از مادران دارای فرزند و با کالسکه، سالمندان، جانبازان و ... نیز می شود.

وی تصریح کرد : اداره کل بهزیستی استان بیش از دوازده هزار نفر با دارای شرایط ویژه تحت حمایت دارد که از این تعداد بیش از ۴ هزار نفر را افراد با شرایط ویژه جسمی حرکتی تشکیل می دهند که این تعداد افراد بمنظور حضور و فعالیت در جامعه نیازمند مناسب سازی فضاهای عمومی و دستگاه های اجرایی می باشند و بمنظور تحقق این امر نیازمند همراهی و همکاری بیش از پیش کلیه دستگاههای اجرای هستیم.

در ابتدای این دیدار محمد یزدانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از حضور مدیرکل بهزیستی استان در بنیاد شهید اظهار داشتند : خدا را شاکریم که همدلی و همراهی مدیران ارشد استان در ارائه خدمات به جامعه هدف بنیاد شهید در بالاترین سطح خود می باشد.

ایشان در ادامه با اشاره به آمار ۱۴۷ نفری جامعه هدف بنیاد شهید استان که دارای عضو معلول می باشند افزودند : اهداف و ارائه خدمات فی مابین ادارات کل مشترک است که گسترش و هم سوء شدن این خدمات باعث افزایش رضایتمندی جامعه هدف و به سرمنزل رسیدن اهداف از پیش تعیین شده خواهد شد.

یزدانی در ادامه خواستار گسترش تعاملات و همکاری فی مابین اداره کل بهزیستی و بنیاد شهید در دو بخش آموزش و ارائه خدمات مشترک شده و ابراز داشتند : استفاده از ظرفیت های ارزشمند بهزیستی در ارائه خدمات به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از اهداف بنیاد شهید در ارائه خدمات به جامعه هدف خود می باشد.

کد خبر 28902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد