مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه ۱۰۰ معلولان در کرمان تمدید شد

کرمان - ایرنا - دبیر نخستین جشنواره عکس و فیلم‌ کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای ویژه افراد دارای معلولیت، از تمدید این جشنواره خبر داد


به گزارش ایرنا
عبدالرحیم عبدالکریمی روز سه شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به استقبال خوب به عمل آمده از این جشنواره و با عنایت به اینکه طی چند روز اخیر تماس‌ها و پیام‌های بسیاری مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره داشتیم با رایزنی های انجام شده و پس از مشورت در این زمینه، مقرر شد مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه ۱۰۰ معلولان به مدت ۱۰ روز تمدید شود.
وی اظهار داشت: بنابراین افراد دارای معلولیت می‌توانند تا پایان روز دهم دی ماه آثار خود را در حوزه های عکس و فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای به دبیرخانه این جشنواره ارسال ‌کنند.
رئیس اداره روابط عمومی بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: این جشنواره در موضوع های بیان مسائل و مشکلات معلولان در حوزه های مناسب سازی، اشتغال، آموزش، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آموزش مهارت های زندگی، استفاده بهینه از توانمندی و اوقات فراغت، استفاده حداکثری از امکانات موجود، انتظارات معقول معلولین از جامعه، ترغیب جامعه برای ورود به شناخت توانمندی های معلولین و تلاش در ارتقا و استفاده مناسب از این توانمندی ها و در سه حوزه فرهنگی، هنری، ورزشی برگزار می شود.
عبدالکریمی موضوع ویژه این جشنواره را کرونا و معلولیت اعلام کرد و افزود: تمام گروه های معلولین اعم از معلولین شنوایی، بینایی، جسمی حرکتی، ذهنی، اعصاب و روان، اوتیسم و غیره می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و به ثبت آثار خلاقانه توسط تلفن همراه بپردازند.
وی با اشاره به اینکه به شرکت کنندگان و رتبه های برتر این جشنواره جوایز نفیسی اهدا می شود گفت: از افرادی که دارای معلولیت هستند برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل می آید.
دبیر نخستین جشنواره عکس و فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای ویژه افراد دارای معلولیت خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره باید آثار خود را از طریق واتس آپ به شماره ۰۹۲۱۳۲۳۰۴۳۸ ارسال و شرکت کنندگان در جشنواره می توانند فرم فراخوان و ثبت نام در جشنواره را از سایت بهزیستی به آدرس : http://www.behzisti.ir/service/province/kerman دریافت کنند.

کد خبر 28898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد