رییس اداره روابط عمومی بهزیستی کرمان: 
مهلت جشنوارۀ فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای ویژۀ معلولان تمدید شد

فردای کرمان – گروه جامعه: دبیر نخستین جشنواره‌ی عکس و فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای ویژه‌ی افراد دارای معلولیت گفت: «با توجه به استقبال خوب به عمل آمده از این جشنواره و همچنین دریافت تماس‌ها و پیام‌هایی در روزهای اخیر، مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره، با رایزنی‌های انجام شده، مقرر شد مهلت ارسال آثار تا دهم دی‌ماه تمدید شود»


به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، عبدالرحیم عبدالکریمی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنوارۀ فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای ویژۀ معلولان خبر داد و بیان کرد: «دوستان عزیز دارای معلولیت می‌توانند تا پایان روز دهم دی‌ماه آثار خود را در حوزه‌های عکس و فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای به شماره واتس‌اپ ۰۹۲۱۳۲۳۰۴۳۸ ارسال کنند».
رئیس اداره روابط عمومی بهزیستی توضیح داد: «این جشنواره در موضوعات بیان مسائل و مشکلات معلولین در حوزه‌های مناسب‌سازی، اشتغال، آموزش، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی، استفاده‌ی بهینه از توانمندی و اوقات فراغت، استفاده‌ی حداکثری از امکانات موجود، انتظارات معقول معلولین از جامعه، ترغیب جامعه برای ورود به شناخت توانمندی‌های معلولین و تلاش برای ارتقا و استفاده‌ی مناسب از این توانمندی‌ها، در سه حوزه‌ی فرهنگی، هنری، ورزشی برگزار خواهد شد».
وی موضوع ویژه‌ی این جشنواره را کرونا و معلولیت اعلام کرد و افزود: «کلیه‌ی گروه‌های معلولین اعم از معلولین شنوایی، بینایی، جسمی‌حرکتی، ذهنی، اعصاب و روان، اوتیسم و ... می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و به ثبت آثار خلاقانه توسط تلفن همراه بپردازند».
عبدالکریمی با اشاره به این‌که به شرکت‌کنندگان و افراد دارای رتبه‌های برتر جوایز نقدی و نفیسی اهدا خواهد شد، گفت: «از همه‌ی دوستانی که دارای معلولیت هستند برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل می‌آید».
 وی بیان کرد: «شرکت‌کنندگان درمسابقه بایستی آثار خود را از طریق واتس‌اپ به شماره‌ی  ۰۹۲۱۳۲۳۰۴۳۸ ارسال کنند، ضمن این‌که شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌توانند فرم فراخوان و ثبت‌نام در جشنواره را از سایت بهزیستی به آدرس:http://www.behzisti.ir/service/province/kerman دریافت کنند». /پ

کد خبر 28892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد