استفاده از تولیدات رسانه ای در شناسایی فعالیت های بهزیستی

در نشست مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران با مسئولان این حوزه در شهرستان های غرب استان که در شهرستان شهریار برگزار گردید بر استفاده هدفمند و بیشتر از تولیدات رسانه ای به منظور شناسایی خدمات سازمان و ظرفیت های جامعه هدف به مردم تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود ابراهیمی در این نشست، بهره گیری از توان خیران و رسانه ها و ادغام این توان ها برای پیشبرد اهداف بهزیستی را بسیار حیاتی دانست و تصریح کرد: اگر بتوانیم ممذوجی از نگاه رسانه ها و خیران که هر دو عاقبت بخیری جامعه هدف بهزیستی را در اندیشه دارند به کار گیریم، بی شک اعتلای خانواده بزرگ بهزیستی در همه اجزای آن را شاهد می شویم.  

ابراهیمی در ادامه از بکارگیری مهدی مقاری به عنوان خبرنگار و کارشناس ارتباط با رسانه به عنوان کاری اثرگذار یاد کرد و بیان داشت: شناخت پتانسیل های نهفته در هر تشکیلاتی و باروری آن می تواند تضمین کننده توفیق در همه عرصه‌های مدیریتی باشد.

این مسئول از رایزنی خود برای کاستن مشکلات حوزه روابط عمومی سخن گفت و افزود: هر فردی در جایگاهی که قرار می گیرد وظیفه دارد با شناخت داشته ها و چالش ها، اهتمام جدی خود را برای حذف موانع انجام دهد که بحمدالله تلاش بنده و همکارانم در ستاد استان تهران بر پایه همین دیدگاه طراحی شده و در حال اجرا است.

گفتنی است، حاضران در این نشست که کارشناسان ستادی استان و مسئولان روابط عمومی شهرستان های شهریار، قدس و ملارد بودند؛ پس از طرح دیدگاه ها و ارائه گزارش نه ماهه فعالیت، مورد تفقد و تقدیر محمود ابراهیمی قرار گرفتند.

کد خبر 28874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد