تشکیل و ساماندهی شبکه های اطلاع رسانی محلی از ضروریات فعالیت در روابط عمومی

مسئولان روابط عمومی ادارات بهزیستی شهرستان های شمال و شرق استان تهران با هدف آشنایی با محورهای نوین روابط عمومی و انتقال تجربیات در اداره بهزیستی شهرستان دماوند تشکیل جلسه دادند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران در این نشست، شناسایی، تشکیل و ساماندهی شبکه ای متشکل از افراد رسانه ای و خبرنگاران محلی به عنوان شبکه اطلاع رسانی محلی را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: این شبکه در تمام شهرستان ها شکل گرفته و بسیاری از توفیقات عرصه رسانه ای بهزیستی استان در حال حاضر، مدیون و مرهون این نگاه و از ضروریات فعالیت بهینه در حوزه روابط عمومی است.

محمود ابراهیمی، جمهوری اسلامی را در عرصه های علمی موفق خواند و اذعان داشت: ترور دانشمندان هسته ای، نشانه ای مشهود از ناتوانی دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران است که از برتری علمی مأیوس شده و دوباره پس از دهه شصت رو به ترور و حذف فیزیکی آورده اند و می پندارند که شهید سلیمانی و شهید فخری زاده با شهادت تمام می شوند، گواینکه ایشان با شهادت، تکثیر شده و ایران یکچاره سلیمانی و فخری زاده شده است. 

ابراهیمی در ادامه خدمت در بهزیستی را بر پایه فرمایش امام خمینی (ره) تکلیف توصیف کرد و اظهار داشت: گروه مظلومی، جامعه هدف ما را تشکیل داده اند که رضایت آنان، مستقیماً رضایت خداوند را در پی دارد و باعث برکت در امور فردی و دنیوی کارکنان این نهاد شده است.

وی مهمترین وظیفه روابط عمومی در بهزیستی را پمپاژ امید در میان جامعه هدف معرفی کرد و تصریح کرد: ایجاد و افزایش امید از راه های مختلفی چون معرفی توانمندی اعضای خانواده بهزیستی، تشریح وظایف و کار بی منت محقق می شود که توقع می رود همکاران در روابط عمومی شهرستان ها این روال را بیشتر از پیش به عنوان مشی خود در دستور کار قرار دهند.

این مسئول در ادامه چند شغله بودن همکاران روابط عمومی در شهرستان ها را مهمترین مشکل این حوزه برشمرد و گفت: عدم پرداخت مبالغ سختی کار و حق جذب ویژه که کارکنان دیگر دفاتر از آن بهره مندند، موضوعی است که در کنار اصلاح احکام کارگزینی پیگیر هستم تا اصلاح لازم در مورد آنها صورت پذیرد.

ابراهیمی در تشریح برپایی نشست های علمی و خبری به حاضران گفت: 
یکی از برنامه های بنده راه اندازی نشست های علمی و خبری بود که در سطح استان و شهرستان ها در چندین نوبت برگزار کردیم و روال آن، بهره مندی از نظریات کاربردی کارشناسان در کنار مسئولان بود که تدبیری نو و در حال کامل شدن است و ادامه نیز خواهد یافت. 

گفتنی است، در ادامه این نشست کارشناسان ستادی استان و مسئولان روابط عمومی در شهرستان های دماوند، فیروزکوه، پردیس و شمیرانات راه های مختلف تبادل اندیشه های حوزه روابط عمومی را باهم مرور کرده و گزارش فعالیت ها را نیز با هم به اشتراک گذاشتند.

در پایان این نشست با اهدای لوح از خدمات مسئولان روابط عمومی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 28872

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد