شهریار|صدای ادارات از طریق روابط عمومی فریاد می شود

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار روابط عمومی قلب تپنده و موتور محرکه ادارات توصیف کرد و اظهار داشت: فعالان در حوزه روابط عمومی اکثراً افرادی کم توقع و بدون چشم داشت هستند که با تعامل بالای خود در سطح منطقه و فراتر از آن، گره های دستگاه های اجرایی را باز می کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مهناز نصرتی که در جمع محمود ابراهیمی مسئول روابط عمومی استان، کارشناسان ستادی روابط عمومی و مسئولان روابط عمومی شهرستان های غرب استان سخن می گفت، ارتباط و تعامل را نخستین حرف دنیای امروز خواند و تصریح کرد: عامل بیان و اجرای ارتباط، مدیران روابط عمومی هستند که باید با درک شرایط کاری این افراد، زمینه های توفیق را در آن ها افزایش داد.

وی افزود: در بهزیستی، وجود مسئول مقتدر روابط عمومی باعث افزایش جلب و جذب مشارکت های مردمی و در نهایت رفاه جامعه هدف می شود که خوشبختانه در شهرستان شهریار، شرایط چنین است.

کد خبر 28870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد