تقدیر معاون اجتماعی قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران کشور از خدمات بهزیستی البرز در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی

امروز سه شنبه شانزدهم دی ماه ۹۹ "سردار محسنی" معاون اجتماعی قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کل کشور، " حجت الاسلام منتج "مسئول قرارگاه محرومیت زدایی استان البرز، "سرهنگ اصل زعیم" فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ وتنی چند از دیگر مسئولین کشوری، استانی از مرکز جامع درمان اعتیاد ارشیا واقع در منطقه ملک آباد شهرستان ساوجبلاغ بازدید بعمل آورده واز نزدیک با خدمات این مرکز آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، امروز سه شنبه شانزدهم دی ماه ۹۹ "سردار محسنی" معاون اجتماعی قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کل کشور ،" حجت الاسلام منتج "مسول قرارگاه محرومیت زدایی استان البرز ، "سرهنگ اصل زعیم" فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ وتنی چند از دیگر  مسئولین کشوری و استانی از مرکز جامع درمان اعتیاد ارشیا واقع در منطقه ملک آباد شهرستان ساوجبلاغ بازدید بعمل آورده واز نزدیک با خدمات این مرکز آشنا گردیدند.

در این بازدید" ثانی" رییس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ که به نمایندگی از مدیرکل بهزیستی استان در این بازدید حضور داشت گزارش مبسوطی از عملکرد ۹ ماهه بهزیستی استان در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی از جمله پیشگیری از اعتیاد ارایه نمود.

در ادامه سردار محسنی در این بازدید از خدمات ارزنده بهزیستی البرز در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی تقدیر و تشکر نموده وضمن اعلام همراهی با بهزیستی در جهت انجام بهینه  ماموریت های سازمانی ، قول هرگونه کمک و مساعدت سپاه در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی بویژه اعتیاد را داد.

 معاون اجتماعی قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران کل کشور با تاکید بر فراهم نمودن زیر ساخت ها وظرفیت سازی جهت اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد ، زمینه های همکاری و مساعدت سپاه در این زمینه را ارائه نمود.


لازم به ذکر است مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد ارشیا به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد بهزیستی طی ویدئو کنفرانس توسط دکتر قبادی دانا معاون وزیر ورئیس سازمان بهزیستی کشور و با حضور دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز افتتاح گردید .

این مرکز به مساحت ۱۰ هزارمترمربع توسط بخش غیردولتی ایجاد شده و تمام استانداردهای مورد نظر سازمان بهزیستی در ساخت آن رعایت شده است و تلاش می‌شود در این مرکز سم زدایی اولیه، اقامت بیمار و در مرحله پایانی توانمندسازی و اشتغال انجام شود.

همچنین این مرکز دارای ۱۰ اتاق است که ظرفیت اقامت سالانه در آن ۳۰۰ نفر و ظرفیت دوره درمان سرپایی و باشگاه مهارت در این مرکز ۹۰۰ نفر است.

این مرکز در حال حاضر کارگاه تولید ظروف یکبار مصرف با ظرفیت تولید روزانه ۱۵۰ هزارعدد ظرف فعال است، در کنار آن یک کارگاه بازیافت پلاستیک و تبدیل آن به گرانول با ظرفیت ۱/۵ تن در روز نیز فعالیت دارد که ۷ نفر از بهبودیافتگان اعتیاد در آن مشغول به کار هستند.

کد خبر 28847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد