نشست معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با گزینشگران سازمان بهزیستی

جلسه ویدئو کنفرانس با حضور دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت 15 دی ماه سالروز تشکیل گزینش به فرمان حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران جلسه ویدئو کنفرانس با حضور دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی ،مدیران کل بهزیستی سراسر کشور  و پرسنل شاغل در حوزه گزینش به مناسبت روز ملی گزینش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن تبریک سالروز تشکیل گزینش به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به آیات ۵۸ و ۵۹ سوره نساء «إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُمْ بِهِ إِنَّ اللَّهَ کَانَ سَمِیعًا بَصِیرًا/ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ» اشاره کرد و گفت: وقتی بین مردم داوری می‌کنید به عدالت داوری کنید. کاری که ما انجام می‌دهیم ناظر بر این است که امانت را به اهلش بسپاریم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سرمایه انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمان است، عنوان کرد: عنصر عشق، تعهد، مسئولیت‌پذیری رهگشای خدمت‌رسانی به جامعه هدف است؛ لذا باید برای گزینش بهترین‌ها در عرصه خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی اهتمام ویژه داشت.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «افراط‌ و تفریط در کار نباشد، نه آن‌چنان سهل‌انگاری که بافت دستگاه‌های مهم و حساس به کلی جهت‌گیری‌هایش را رها کند و نه آن‌چنان سخت‌گیری‌های نادرست و تفریط که به اندک بهانه‌ای افراد را پشت در بگذاریم» گفت: به نظر می‌رسد یک سیر میانه و اعتدال‌گرایانه در پیش باید گرفت و با دقت به وظایف خود در امر گزینش افراد عمل کرد. این در حالی است که اعضاء گزینش چشم و گوش سازمان بهزیستی کشور هستند و حضور آنها خیر کثیری است. امیدواریم مومن‌ترین و مخلص‌ترین در این مجموعه‌ها کمک کنند تا ما به مدیران ارشد در راستای رضایت مردم دست پیدا کنیم.

قبادی‌دانا درادامه با تاکید بر استفاده از بستر IT، تصریح کرد: اگر آموزش و شناخت به مسائل گزینش نیاز به گسترش دارد با سازماندهی این مهم دست‌یافتنی است.

گفتنی است در پایان جلسه دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران با اهدای لوح از همکاران واحد گزینش قدردانی کرد.

کد خبر 28843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد