مدیر کل بهزیستی لرستان از توزیع ۱۰۰۰ کوله پشتی لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند خبر داد

کرم یاری مدیر کل بهزیستی لرستان از توزیع ۱۰۰۰ کوله پشتی لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش بهزیستی به ارزش ۶۴۰ میلیون ﷼ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان کرم یاری مدیر کل بهزیستی با بیان اینکه خیرین و نیک اندیشان به واقع دین خود را در این طرح «پازل همدلی» ادا کرده اند گفت: ۱۰۰۰ کوله پشتی پر از لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی به همت خیرین و ابتکار همکاران در بهزیستی کشور در قالب پویش پازل همدلی به ارزش ۶۴۰ میلیون ﷼ تهیه و بین این عزیزان توزیع شد. 

 مدیر کل بهزیستی با بیان اینکه در طرح پازل همدلی شهرستان الیگودرز بیشترین میزان جذب را به ارزش ۱۲۱ میلیون ﷼ با ۱۷ درصد سهم و شهرستان  رومشکان کمترین میزان جذب و سهم را داشته است، تصریح کرد: امید است این طرح ها و پویش ها ادامه داشته باشد و بتوانیم به همت خیرین و دستهای مهربانی که از آستین نیک اندیشان بیرون می آید در راستای اهداف سازمانی گام برداریم.
 کرم یاری هدف از اجرای طرح پازل همدلی را تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند و برابری آموزشی عنوان کرد و افزود،  مردم استان لرستان با وفاق و همدلی و خرید این قطعات به ارزش ۱۰۰ هزار ﷼ در شادی این کودکان و نشاندن لبخندی که بر لبان این عزیزان می نشیند مشارکت کردند.

کد خبر 28822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد