در رسانه | ۳۵۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش‌آموزان زیر پوشش بهزیستی خوزستان توزیع شد

اهواز - ایرنا - مدیرکل بهزیستی خوزستان با اشاره به بیشترین همکاری خیرین و مردم خوزستان در پویش پازل همدلی در بین استان‌های کشور برای تهیه نوشت افزار دانش آموزان گفت: سه هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش‌آموزان زیرپوشش بهزیستی خوزستان توزیع شد.

غلامرضا صدیق راد روز دوشنبه در آیین توزیع این بسته‌ها بیان کرد: این سازمان در راستای طرح ایران همدل، همزمان با سراسر کشور طرح‌های مختلفی را برای نیازمندان زیرپوشش خوزستان اجرا کرد که به عنوان نخستین استان توانست کل سهم در نظر گرفته شده خود در طرح پازل همدلی به ارزش ۳۵ هزار سهم و به مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تهیه نوشت افزار دانش‌آموزان مددجو را تکمیل کند.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان مددجوی این سازمان و عدالت آموزشی طراحی شده افزود: خیران و مردم نوعدوست خوزستان با خرید این پازل‌ها (ارزش هر پازل صد هزار ریال) به نفع دانش‌آموزان بهزیستی مشارکت کردند.

صدیق راد با اشاره به قرار گرفتن نقشه ایران در پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهزیستی به آدرس puzzlehamdeli.ir گفت: در این پایگاه مردم و خیران با انتخاب استان و شهر مورد نظر خود با خرید تعداد پازل دلخواه ، به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

وی افزود: استقبال از این طرح در خوزستان بسیار خوب بوده و خیران به عنوان یار و همراه سازمان بهزیستی در این پویش نقش پررنگی داشتند و امیدواریم که این حرکت های خیرخواهانه ادامه داشته باشد. 

مدیرکل بهزیستی خوزستان ادامه داد: این بسته‌ها شامل کوله پشتی دفتر ، مداد، مدادرنگی ،پرگار و خودکار به ترتیب مقطع تحصیلی تهیه شده که بین دانش‌آموزان شهرستان‌های خوزستان توزیع می‌شود.

طرح پویش پازل همدلی برای تهیه و تامین نوشت افزار دانش‌آموزان زیرپوشش سازمان بهزیستی از مهر امسال آغاز شد.

حدود ۱۵ هزار دانش آموز زیر پوشش بهزیستی خوزستان هستند.

کد خبر 28806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد