مددجویان بهزیستی برای دریافت سود آتی سهام عدالت در سامانه سجام ثبت نام کنند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: مددجویان دارای سهام عدالت برای احراز هویت و دریافت کد بورسی در سامانه سجام ثبت نام کنند.

‍ به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه دکتر فرحناز محمدی گفت: مددجویان دارای سهام عدالت برای احراز هویت و دریافت کد بورسی در سامانه سجام ثبت نام کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اعلام این خبر از تمامی مددجویان دارای سهام عدالت تحت پوشش بهزیستی خواست نسبت به ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت خود اقدام کنند.

دکتر محمدی افزود: این ثبت نام برای مددجویانی است که روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده‌ و یا تاکنون به سامانه سهام عدالت مراجعه نکرده اند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمامی مددجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام به نشانی sejam.ir به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت نام و دریافت کد اقدام کنند، زیرا دریافت سود آتی سهام عدالت و تعیین تکلیف آن منوط به ثبت نام در این سامانه است.

این مسئول همچنین در خصوص نحوه ثبت نام در سامانه سجام، گفت: دارندگان سهام عدالت در مرحله اول باید با وارد کردن تمامی اطلاعات خود در سامانه ثبت نام نمایند تا اطلاعات هویتی آنها کنترل و تایید شود و بعد از تایید، پیامک پیگیری را از طریق شماره تلفنی که اعلام نموده اند، دریافت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: برای ثبت‌نام در سامانه سجام کد ملی، یک خط تلفن و شماره شبا یکی از بانک‌های  فرد صاحب حساب ضروری است.

کد خبر 28801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد