۳۵۸ مرکز و موسسه تحت نظارت بهزیستی استان در حال ارائه خدمات به جامعه هدف می باشند

به گزارش روابط عمومی علیرضا ایزدپور با مدیرکل پست استان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیرکل با آقاجانی مدیرکل پست استان دیدار داشت.

مدیرکل بهزیستی استان در ابتدا ضمن تبریک انتصاب آقا جانی به مدیریت پست استان و آرزوی توفیقات روز افزون برای ایشان در این سمت، سابقه پست را به قدمت تاریخ و جایگاه این اداره کل را در بین اقشار جامعه والا و ارزشمند دانستند.

ایزدپور یکی از موفقیت های پست را بروزرسانی خود طبق شرایط جامعه بیان داشتند و افزودند : تعامل و همکاری فی مابین این دو اداره کل رضایت بخش بوده و امیدواریم با استمرار این جلسات بتوانیم گام های مفید و موثری در ارائه خدمات به جامعه هدف برداریم.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه در بیان اهم اقدامات و فعالیت های بهزیستی، این اداره کل را دارای پنج معاونت در قالب پشتیبانی، اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و مشارکت های مردمی بیان و اظهار داشتند : سازمان بهزیستی کشور با ارائه ۸۰ خدمت و بیش از ۱۷۰ فعالیت در حال خدمت به آحاد جامعه و جامعه هدف خود می باشد.

ایزدپور در ادامه سخنان خود و در ارائه گزارش فعالیت های بهزیستی استان بیان داشتند که بیست و شش هزار و ۴۵۷ نفر را تحت حمایت اداره کل بهزیستی استان می باشند که از این تعداد دوازده هزار و ۷۲۴ نفر را افراد دارای معلولیت تشکیل می دهند، ایشان تعداد یک هزار و ۵۰۰ زن سرپرست خانوار، کمپ های ترک اعتیاد شبانه روزی و گذاری، ۳۰مرکز مشاوره، ۴ مرکز شبانه و ۵ مرکز روزانه سالمندان، مراکز حرفه آموزی افراد دارای معلولیت، خدمات اجتماع محور، نگهداری بیش از ۲۰۰ فرزند در ۱۰ خانه کودکان و نوجوانان، اجرای غربالگری بنایی و شنوایی و تحت نظارت داشتن ۳۵۸ مرکز و موسسه را گوشه از فعالیت های گسترده بهزیستی برشمردند.

ایشان یکی از اهداف اصلی سازمان بهزیستی کشور را توانمندسازی افراد تحت حمایت بیان و افزودند : یکی از موثرترین راه های رسیدن به توانمندسازی جامعه هدف ایجاد اشتغال پایدار است که در این راه از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نیستیم و می توانیم در رسیدن این هدف والا از ظرفیت های اداره پست نیز استفاده کنیم.

در ابتدای این دیدار حمیدرضا آقاجانی مدیرکل پست استان ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از مدیرکل بهزیستی، ارائه خدمات در بهزیستی را با گذشت و دلسوزانه بیان و ابراز داشتند : این اداره کل آمادگی خود را در شناسایی ظرفیت های جامعه هدف و همکاری بیش از پیش با بهزیستی را اعلام می دارد.

آقاجانی در ادامه : اداره کل پست استان در نظر دارد با ایجاد فضای مناسب و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی ضمن معرفی توانمندی ها و تولیدات توانخواهان تحت حمایت بهزیستی به اقشار جامعه زمینه ساز معرفی و فروش محصولات این افراد را فراهم سازد و این محصولات پس از خریداری از طریق پست برای افراد متقاضی ارسال شود.

وی در پایان : پست استان می تواند در ابتدا با مناسب سازی و آماده سازی مکانی نسبت به ارزه محصولات توانخواهان بصورت حضوری نسبت به معرفی این ظرفیت ها نیز اقدام نماید.

در ادامه این دیدار مدیران کل بر برگزاری جلسات در سطح معاونین و کارشناسی به توافق رسیده تا این امر به مرحله اجرایی برسد.

کد خبر 28784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد