همزمان با روز گزینش از گزینشگران بهزیستی قم تجلیل شد

همزمان با 15 دی‌ماه، سالروز گرامیداشت صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر بازنگری امر گزینش، از گزینشگران بهزیستی استان قم تجلیل بعمل آمد.

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم در این دیدار ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یادوخاطره سردار شهید سلیمانی که این روزها جامعه به عطر و شمیم شهادت به واسطه این سردار آسمانی معطر گردیده است ، روز گزینش را تبریک گفتند و از زحمات و تلاشهای خالصانه گزینشگران قدردانی کردند.

مدیر کل بهزیستی قم در ادامه با اشاره به توجه خاص بنیانگذار انقلاب اسلامی به مقوله گزینش : اهمیت و ضرورت امر گزینش در پاسداری و صیانت از ارزش های دین مبین اسلام و آرمان های والای انقلاب اسلامی را بسیار مهم و حیاتی برشمرد و افزود طبق تاکید مقام معظم رهبری گزینش باید هوشمندانه ، عالمانه و دقیق باشد لذا باید دیدگاه شما براین معیار باشد تا سازمان بتواند در جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته در بخش دولتی و همچنین واگذاری مراکز غیردولتی به افراد متعهد و متخصص موفق عمل نماید .

پهلوانی خاطرنشان کرد نگاه نظام به گزینش پرهیز از تنگ نظریها و نگرشهای سلیقه ای و غیر حرفه ای است ، نگاه ما به گزینش یک نگاه پیشگیرانه و هدایت گرانه است در واقع رسالت گزینش گران پیشگیری است، پیشگیری از انحراف و آسیب به ارزش های اسلامی و انقلابی و تحمیل هزینه بر دستگاه ها  و توجه دقیق و تیزبینامه به مقوله نفوذ است . در ابتدای این دیدار مسول گزینش بهزیستی قم گزارشی از فعالیتهای یکساله دفتر ارائه نمود و در پایان با اهداء لوح سپاس از گزینشگران بهزیستی قم تقدیر شد.

کد خبر 28776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد