چادگان| کانون‌های کار و زندگی بانک رسالت در جهت توانمندسازی مددجویان بهزیستی 

کارکنان بانک رسالت با حمید زمانی رئیس وکارشناسان اداره و مسئولین مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی شهرستان چادگان  دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان چادگان، در ابتدای این جلسه مهدی سرمدی رهیار بانک رسالت منطقه غرب استان اصفهان، بیان داشت: بانک رسالت در شرف دستیابی به رتبه اولین بانک بدون شعبه در ایران است و یکی از اهداف اصلی این بانک ایجاد کانون‌های کار وزندگی است.
وی افزود: با ایجاد این کانون در مناطق کم برخوردار استان، اشتغال و درآمد پایدار روستاییان رونق می‌گیرد. یکی از گروه‌هایی که می‌توانند از تسهیلات این کانون‌ها بهترین بهره را بگیرند، مددجویان بهزیستی هستند. این قشر با ایجاد اشتغال پایدار در زمینه‌های دام سبک، پوشاک، منسوجات دست دوز چرم و گیاهان دارویی؛ می‌توانند از تسهیلات صفر درصد تا زمان درآمدزایی و پس از آن با تنظیم قرارداد 5 ساله با نرخ 2 درصد استفاده کنند و زمینه توانمندی خود را فراهم کنند.
در ادامه این جلسه، حمید زمانی ضمن خیر مقدم به رهیاران بانک رسالت در منطقه غرب استان اصفهان، اظهار داشت: اداره بهزیستی شهرستان چادگان در سال‌های متوالی بهترین رتبه بهزیستی در جذب تسهیلات اشتغالزایی در سطح استان اصفهان را به خود اختصاص داده است. بر همین اساس امیدواریم در جهت اطلاع‌رسانی و جذب تسهیلات بانک رسالت برای مددجویان تحت حمایت، عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.
 

کد خبر 28772

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد