علی اشنود ثابت کرد که ناتوانی جسمی، محدودیت نیست

مدیر کل بهزیستی هرمزگان در دیدار با توانخواه پرتلاش روستای انگوران گفت : علی اشنود ثابت کرد که ناتوانی جسمی ، محدودیت نیست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ مدیر کل بهزیستی هرمزگان در سفر به شهرستان بندرخمیر از کارگاه اشتغال علی اشنود توانخواه جسمی و حرکتی برنامهCBRروستای انگوران بازدید کرد .

غلامحسین رنجبر در این بازدید  ضمن برشمردن توانمندی های افراد دارای معلولیت در کلیه عرصه ها و درخشش این عزیزان در سطح استانی ، ملی و حتی جهانی ، از همت بی نظیر ، توانمندی و خلاقیت علی اشنود در راه اندازی آرایشگاه مردانه علیرغم معلولیت شدید از ناحیه دو دست و دو پا تجلیل کرد و اذعان داشت: علی اشنود ثابت کرد که ناتوانی جسمی ، محدودیت نیست.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان توانمند سازی جامعه هدف را یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های بهزیستی عنوان کرد و افزود: بهزیستی هرمزگان در راستای دستیابی به این هدف تمام تلاش خود را  برای توانمند سازی اقشار مختلف جامعه هدف اعم از معلولان، زنان سرپرست خانوار، بهبودیافتگان از اعتیاد و فرزندان شبه خانواده به کار بسته است. 

رنجبر گفت : یکی از راه های تحقق این هدف ایجاد اشتغال موثر و پایداراز طریق پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و کارفرمایی است .

غلامحسین رنجبر در مورد مشوق‌های اشتغال به جامعه هدف تصریح کرد: به هرکدام از افراد جامعه هدف که خواستار ایجاد اشتغال برای خود باشند تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال وام با بهره ۴ درصد تعلق خواهد گرفت.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه ضمن دلجویی از این توانخواه موفق پای درد دل او نشست و در زمینه اعطای تسهیلات اشتغال زایی به وی قول مساعد داد.

دیدار و دلجویی ازجامعه هدف و مددجویان بهزیستی در روستای انگوران از دیگر برنامه های مدیر کل و هیئت همراه در سفر به شهرستان بندرخمیر بود.

کد خبر 28771

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد