شهرری|برگزاری سومین جلسه شورای مناسب سازی شهرستان در سالجاری

 سومین جلسه شورای مناسب سازی شهرستان ری با حضور اعضای حقوقی و حقیقی در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمدرضا خدابخشی مدیر بهزیستی شهرستان ری در خصوص اهمیت توجه به مناسب سازی معابر و اماکن عمومی و تأکید بر نیاز افراد دارای معلولیت به دسترس پذیری به اماکن عمومی اظهار داشت: برای اجرایی شدن مصوبات شورای مناسب سازی کشور از جمله آموزش رانندگان اتوبوس های شهری شرکت واحد اتوبوسرانی در زمینه آشنایی با انواع معلولیت ها و نحوه برخورد و کمک به آنان و همچنین آموزش پیمانکاران شاغل در شهرداری ها در خصوص اصول درست مناسب سازی و آگاه سازی افراد جامعه نسبت به حقوق معلولین با استفاده از  روش های گوناگون تبلیغات باید تمهیدات شهرستانی اندیشیده شود.

 در ادامه مصطفی زینت بخش معاون فنی وعمرانی فرمانداری ری بر اجرای درست و به موقع مصوبات وعملگرایی تاکید کرد و گفت: عملگرایی نیازمند پیش زمینه های است و برگزاری این نوع جلسات  پیش زمینه است.

معاون اجتماعی شهرداری منطقه بیست هم گزارشی از کمپین محله دسترس پذیر ارائه داد و بیان داشت: تا کنون یکصد و ۴۵ نقطه به این کمپین گزارش شده که نیمی از این نقاط، مناسب سازی شده اند.

وی افزود:  پیاده رو سازی بیست کیلومتر از معابر با رعایت اصول مناسب سازی در دستور کار قرار دارد وبا تشکیل کار گروه ارزیابی در شهرداری منطقه، کلیه پروژه ها توسط این  گروه ارزیابی خواهند گردید.

سپس دو نفر از معلولین فعال در زمینه مناسب سازی به بیان مشکلات معلولین و نامناسب بودن وضعیت مناسب سازی معابر، ادارات و بانک های سطح شهر پرداختند.

کد خبر 28767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد