دیدار مدیر کل بهزیستی مازندران با عضو هیات رییسه و نماینده مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران به اتفاق عبدالرضا قلندری معاون توانبخشی بهزیستی استان با دکتر علی کریمی عضو هیات رییسه و نماینده مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی دیدار و در خصوص بررسی مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، دکتر فرزاد گوهردهی  مدیر کل بهزیستی استان مازندران عصر روز یکشنبه ۱۴ دیماه به اتفاق قلندری معاون توانبخشی بهزیستی با دکترعلی کریمی نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی دیدارو گفتگو کرد.

دکتر گوهردهی در این دیدارمددکار محور بودن را رویکرد اصلی بهزیستی در تصمیم گیری ها عنوان و تصریح کرد: بر اساس گزارشاتی که مددکاران در دورترین نقاط استان از وضعیت مددجویان ارائه میدهند، برنامه ریزی و هدفگذاری خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران ضمن تشریح خدمات ارائه شده به مددجویان تحت پوشش به تفکیک حوزه های تخصصی توانبخشی، پیشگیری واجتماعی، اشتغال و مسکن ، اشتغال پایدار و توانمند سازی توانخواهان و جامعه ی هدف بهزیستی را از اهداف اصلی فعالیت های بهزیستی مازندران برشمرد و گزارش مبسوطی در زمینه ی فعالیت های این سازمان در جهت خدمت به جامعه هدف در سال ۹۹ و همچنین عملکرد بهزیستی استان در مقابله با کرونا ارائه داد.

دکتر گوهردهی در ادامه با اشاره به تصویب کلیات لایحه ی بودجه ی سال 1400 در مجلس ، از توجه ، همراهی و نگاه ویژه ی مجمع نمایندگان استان بویژه دکتر کریمی به اعتبارات سازمان بهزیستی در لایحه ی بودجه ی سال آینده قدردانی کرد .

در ادامه دکترعلی کریمی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی سختی کار در بهزیستی را غیر قابل قیاس با دیگر سازمانهای تابعه وزارت کار،رفاه و تعاون اجتماعی دانست وعنوان کرد: از سختی های کار در بهزیستی کاملا مطلع هستم و خدمت در بهزیستی را بسیار مقدس می دانم و از شاغلین بهزیستی بابت همراهی و انرژی روحی که در این شغل می گذارند سپاسگزاری و قدردانی میکنم .

نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی در خصوص استفاده از پتانسیل خیرین شهرستان افزود:در شهرستان بابل خیرین همواره همراه در کار خیربوده اند و باید تعامل لازم برقرار شود تا از ظرفیت آنها برای ارتقاء مجموعه فعالیت های بهزیستی استفاده شود.

گفتنی است مدیر کل بهزیستی  مازندران در حاشیه این دیدار بصورت حضوری  وضعیت یک نفر از افراد دارای معلولیت  شهرستان بابل را بررسی و دستورات لازم را  در این خصوص صادر کرد.

کد خبر 28748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد