ارتقای روابط عمومی، ارتقای جایگاه یک سازمان است

زنجان | مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اهمیت افکار عمومی و جایگزینی اقناع با روشهای تبلیغاتی گفت :ارتقا جایگاه و رشد فعالیت های روابط عمومی موجب ارتقا جایگاه یک سازمان می شود .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی در  نشست روابط عمومی ها ی شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت رفاه روابط عمومی را از بخش های مهم سازمانی توصیف کرد که می توانند در موضوعات مختلف از جمله ارائه اطلاعات و آگاهسازی آحاد جامعه با خدمات سازمان ، بازخورد نظر مخاطبین به  سازمان و ارتقاء سواد اجتماعی مردم در سطوح مختلف نقش بسزایی داشته باشند .

 محمدی بر نقش محوری روابط عمومی در ادارات تأکید نمود و افزود : روابط عمومی تبلور ضرورت حق دسترسی مردم به اطلاعات صحیح و دقیق و سریع از هر سازمان است و روابط عمومی بر اساس یک ضرورت و پاسخگویی به نیاز مخاطبان ایجاد شده است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری نیز در این نشست با اشاره به طرح ابتکاری حضور در ادارات و بازدید میدانی از روابط عمومی ها و برگزاری جلسه بررسی وضعیت روابط عمومی دستگاه در حضور مدیر را عملی ارزشمند و تاثیر گذار بر عملکرد روابط عمومی ها ارزیابی کرد .

وی با تاکید بر اهمیت وظایف روابط عمومی های در انعکاس مشکلات سازمانی و اطلاع رسانی منسجم در بیرون وداخل سازمان به مردم ومسئولین سازمان و کمک به تصمیم سازی های درون سازمانی در جهت رفع مشکلات و اصلاح فرایندها گفت: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم از خدمات دستگاه های اجرایی ، هماهنگی و ایجاد انسجام بیشتر بین دستگاه ها از طریق مدیران روابط عمومی عضو این شورا به عنوان بازوی اجرایی کمک شایانی در بهبود عملکرد این دستگاه ها می‌کند وباید از ظرفیتهای دستگاهها جهت تقویت شورا استفاده نمود.
الهی سرشت  با اشاره به اهداف تعیین شده شورای هماهنگی روابط عمومی های استانها از سوی وزارت تعاون ،کار وفاه اجتماعی در جهت تقویت جایگاه روابط عمومی ها در سازمانها افزود :‌ از مهمترین کارهایی که در جهت تقویت شورای روابط عمومی دستگاههای زیر مجموعه می توان نام برد ،  نقش آفرینی در تصمیم سازیهای سازمانی، مستند سازی فعالیتهای سازمانی با ایجاد محتوای خبری وتصویری ، استفاده از ظرفیت افراد متخصص در دستگاههای زیر مجموعه جهت آموزش و توانمند سازی روابط عمومی ها،استفاده از فضای مجازی برای ارائه اخبار فعالیتها به مخاطبین ورسانه است .
 
وی با بیان اینکه مجموعه دستگاههای اجرایی مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خدمات فراوان و عمده ای را برای مردم انجام می دهند وتعامل بسیار خوبی در بین مدیران کل دستگاههای زیر مجموعه این وزارتخانه در استان نیز وجود دارد تصریح کرد : با نزدیک شدن به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و نزدیک بودن انتخابات وظایف روابط عمومی ها برای باشکوهتر شدن این مراسمات و افزایش امید در جامعه بیشتر می گردد .
گفتنی است در این جلسه مسئولین روابط عمومی های ادارات زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند و نظرات خود را در خصوص رسالتهای روابط عمومی ارائه کردند ومصوباتی تصویب شد .
 
 

کد خبر 28747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد