استاندار گلستان جلسه ستاد مناسب‌سازی استان را لغو کرد

جلسه هماهنگی و پیگیری ستاد مناسب‌سازی استان گلستان که قرار بود در سالن شهید رجایی استانداری گلستان برگزار شود، به دستور استاندار لغو شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛روز 14 دی ماه طبق دعوت‌نامه ارسالی به ادارات عضو جلسه هماهنگی و پیگیری ستاد مناسب‌سازی، استان گلستان آماده برگزاری جلسه هماهنگی و پیگیری ستاد مناسب سازی بود؛ که با دستور دکتر حق‌شناس لغو شد.

دکتر حق‌شناس در آغاز جلسه گفت: با توجه به اهمیت موضوع کمیته مناسب‌سازی و عدم حضور برخی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد استان جلسه از حدنصاب خود پایین‌تر بوده و آن را لغو اعلام می‌کنم.

وی تصریح کرد: این جلسه در هفته بعد با حضور تمام مدیران کل عضو و مدعو در همین مکان برگزار خواهد شد که حضور مدیران کل شخصاً الزامی است.

دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان بابیان اینکه ستاد مناسب‌سازی دارای ۱۰ عضو مدیرکل دستگاه‌های اجرایی استان و ۲ عضو از انجمن‌های افراد دارای معلولیت است. گفت: امروز فقط ۵ مدیرکل و ۲ عضو انجمن حضور داشته اند و مابقی مدیران؛ معاون یا کارشناس خود را به نمایندگی در جلسه اعلام کرده بودند.

دکتر سید مهدی حسینی افزود: متأسفانه به دلیل عدم حضور برخی مدیران در جلسات و عدم اجرای کامل مصوبات جلسات قبل رتبه استان مناسب‌سازی استان را در جایگاه ۲۲ قرار داده که تغییر آن نیازمند همراهی و همدلی تمام متولیان و دستگاه‌های اجرایی استان است.

کد خبر 28743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد