شورای معاونین بهزیستی مازندران با محوریت بررسی سامانه دانشجویی و لزوم رعایت دستورالعمل ها در پیشگیری از کرونا برگزار شد

با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران و اعضای شورای معاونین جلسه ای با روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها بصورت ویدئو کنفرانس با محوریت موضوع سامانه دانشجویی و لزوم رعایت دستورالعمل ها درپیشگیری از کرونا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران با توجه به شرایط استان و شیوع مجدد بیماری و همچنین افزایش سرعت انتقال ویروس خواستار ادامه و تشدید نظارت های آنلاین از مراکز شبانه روزی بهزیستی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی شد و افزود: روسای شهرستانها موظف هستند علاوه بر ارتباط تنگاتنگ با مدیران مراکز، نظارت‌های خود را تشدید نموده و گزارش موارد آلودگی را در سریع ترین زمان ممکن به ستاد پیشگیری از کرونا بهزیستی انتقال دهند تا مداخلات و اقدامات لازم برای ساماندهی افراد آلوده سریعا صورت گیرد.

وی با اشاره به ممنوعیت پذیرش در مراکز تحت نظارت بهزیستی و بازدید توسط غیر بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا استان تصریح کرد: نظارت دقیق بر مراکز و ارتباط و تعامل با آنان جزء وظایف روسای شهرستان می باشد که در همین راستا لزوم مطالعه دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرایی بصورت مستمر ضروری است .

 دکتر گوهردهی با تاکید بر تهیه و توزیع هرچه زودتر تبلت در میان دانش آموزان گروه های هدف سازمان بهزیستی گفت: در همین راستا ضروریست تا در اسرع وقت آمار دقیق تعداد دانش آموزان نیازمند، تعداد دانش آموزانی که تبلت دریافت نکردند تهیه و ثبت شود.   .

دکتر گوهردهی با اشاره به فرصتی که در اختیار بهزیستی در خصوص تامین مسکن محرومین قرار داده شده است بیان کرد: در حال حاضر یکی از اولویت ها، ثبت واختصاص سهمیه  1000 واحد مسکن ویژه محرومین در استان است که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رفع محرومیت زدایی و بحث مسکن محرومین، روسا شهرستانها و کارشناسان حوزه مسکن باید این فرصت را مغتنم شمرده تا این تسهیلات به مددجویان اختصاص یابد .

مدیر کل بهزیستی در خصوص سامانه دانشجویی عنوان کرد: ثبت نام توسط متقاضیان  در سامانه دانشجویی صورت گرفت که مستندات بارگذاری شده پس از تائید توسط روسای ادارت، صحت اطلاعات در اداره کل بهزیستی بررسی می شود.

مدیر کل بهزیستی استان با مهم دانستن افتتاح مراکز مثبت زندگی در سطح استان گفت: پیگیری و توجه روسای شهرستان ها در راه اندازی هر چه سریع تر و تخصصی تر این مراکز و افتتاح حساب جهت ارائه خدمات به مددجویان ضروری است.

کد خبر 28742

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد