توسعه خدمات بهزیستی در سواحل مکران نگاه ویژه کلیه ارگانهای متولی را می طلبد

نمایندگان ریاست سازمان بهزیستی کشور از مناطق حاشیه بندر چابهار بازدید کردند و از نزدیک با میزان آسیب های ناشی از حاشیه نشینی این بندر اقیانوسی آشنا شدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان ، در حاشیه مذاکرات هیات اعزامی ریاست سازمان به بندر اقیانوسی چابهار دکتر هومن ستاری مدیرکل حراست سازمان و دکتر سید منتظر شبر مشاور اجرایی ریاست سازمان به همراه دکتر عزیزاله جهان تیغ مدیرکل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان از مناطق حاشیه ای  این شهرستان بازدید و از نزدیک با مشکلات و آسیبها آشنا شدند .

دکتر سید منتظر شبر مشاور اجرایی ریاست سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت : توجه به این منطقه در راستای رهنمون رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه همه جانبه سواحل مکران از وظایف خطیر و با اهمیت سازمان بهزیستی می باشد .

وی ادامه داد : ناهمگونی توسعه منطقه آزاد تجاری چابهار و شهرستان چابهار موجب بروز آسیب های متعدد اجتماعی از جمله حاشیه نشینی افسارگسیخته شده است که این مهم با همکاری و همراهی نهادهای متولی و همچنین نگاه ویژه سازمان بهزیستی کشور به این منطقه قابل کنترل و کاهش است .

مشاور اجرایی ریاست سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد : سازمان بهزیستی کشور آماده تنظیم تفاهم نامه جامع با منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار می باشد و هدف از این سفر رایزنی های مقدماتی در این خصوص است .

کد خبر 28741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد