پیام مدیر کل بهزیستی بمنظور گرامیداشت روز گزینش

پیـام مدیرکل بهزیستی خراسان شمـالی دکتر اسماعیل قربانی به مناسبت گرامیداشت پانزدهم دی ماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره ) در تشکیل هسته های گزینش

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان شمالی دکتر اسماعیل قربانی مدیرکل بهزیستی خراسان شمـالی به مناسبت
گرامیداشت پانزدهم دی ماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره ) در تشکیل هسته های گزینش پیامی به شرح ذیل منتشر کرد :

بسمه تعالی 

متن پیام 

بی شک یکی از ویژگی های بارز مدیریتی حضرت امام ( رضوان الله تعالی علیه ) علاوه بر کلان نگری و تعیین خط مشی های کلی برای مدیران نظام ، توجه ویژه به خواست و حقوق مردم بود. بطوریکه وقتی پای حقوق عمومی و احیاناً تضییع حق افراد به میان می آمد در مسائل جزئی نیز به طور مستقیم ورود نموده و بدون توجیه عمل خلاف افراد منتسب به دستگاه قدرت، در نقش سرسخت ترین مدافع حق مردم ظاهر می گردید.
نهاد انقلابی گزینش که بافرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل و قوام‌یافته است، با هدف‌گذاری دقیق وبهره‌گیری ازظرفیت‌های قانونی، وظیفه سترگ خود را در مسیر سالم‌سازی نظام اداری و عدالت استخدامی ایفا می‌نماید.
اینجانب اسماعیل قربانی مدیر کل بهزیستی استان خراسان شمالی بدین مناسبت فرصت را غنیمت شمرده ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای رهبر فقید فرزانه، از زحمات تمامی گزینشگران استان که با کمترین توقع در انتخاب و گزینش منابع انسانی متعهد و شایسته تلاش می نمایند ؛ تقدیر و تشکر می نمایم.

کد خبر 28736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد