دوره‌ی آموزش مجازی خبرنویسی ویژه رابطان روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی برگزار شد

مدیر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی گفت: دوره‌ی آموزشی خبرنویسی و گزارش‌نویسی برای رابطین روابط عمومی بهزیستی در شهرستان‌های خراسان رضوی از طریق فضای مجازی و به صورت وبینار برگزار شد.

به گفته‌ی مجید اسلامی در این دوره‌ی آموزشی که امروز یکشنبه ۱۴ دی‌ماه با حضور کارشناس خبر بهزیستی خراسان رضوی و رابطین روابط عمومی بهزیستی در شهرستان‌های استان به صورت برخط برگزار گردید ۳۲ رابط روابط عمومی شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه این دومین نشست آموزشی رابطین روابط عمومی در زمینه‌ی خبر و گزارش بود افزود: در این نشست آموزشی، کارشناس خبر روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، اصول خبر نویسی و مبانی گزارش‌نویسی مطبوعاتی را برای شرکت‌کنندگان تشریح کرد.

وی ادامه داد: این کارشناس، همچنین به پرسش‌های رابطین در مورد چگونگی تهیه‌ی خبر از مراکز، رویدادهای مرتبط با بهزیستی در سطح شهرستان، جذب و جلب همکاری نهادهای اجتماعی در خدمات بهزیستی و تهیه‌ی گزارش‌های اجتماعی از مددجویان، پاسخ داد.

به گفته‌ی ا سلامی، در این دوره همچنین تأثیر کار خبری و رسانه‌ای در شاخص‌های ارزیابی و لزوم همکاری جدی‌تر رابطین روابط عمومی با روابط عمومی استان مورد تأکید قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این نشست، مبانی خبر، عناصر و ارزش‌های خبری، نحوه‌ی تدوین خبرها به زبان ساده، چگونگی تهیه‌ و تدوین گزارش‌های توصیفی و تحلیلی و همچنین تهیه‌ی گزارش‌های صوتی و تصویری از رویدادها به زبانی ساده مورد تشریح و تدریس قرار گرفت.

اسلامی یادآور شد: این دوره‌ی آموزشی استمرار دارد و هر سه ماه یک‌بار برگزار خواهد شد تا اینکه رابطین روابط عمومی به سطح لازم برای نگارش خبر و گزارش و نیز ارتباط مؤثر و فنی با رسانه‌های شهرستان و استان برسند.

کد خبر 28735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد