نظارت بر مراکز بصورت جدی و از طریق بسترهای مختلف و با کار کارشناسی و لحاظ کردن پروتکل های بهداشتی ادامه خواهد داشت

جلسه شورای اداری بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مهدی دیناری مدیرکل در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه، شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: تمام تلاش مجموعه بهزیستی باید به این نکته معطوف شود که جامعه هدف سازمان در تمام طول سال از خدمات سازمان و نظام رضایت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه روند نظارت بر خدمات و فعالیت های مراکز تعطیلی بردار نیست گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و حساسیت مراکز، نظارت ها بصورت جدی و از طریق بسترهای مختلف و با کار کارشناسی و لحاظ کردن پروتکل های بهداشتی ادامه خواهد داشت.

دیناری گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حکم بر جامعه   صرفه جویی در انجام هزینه کرد اعتبارات می بایست مود توجه قرار گیرد و تمامی اعتبارات در بازه زمانی مناسب هزینه شود. 

مدیرکل بهزیستی استان افزود: در پرداخت کمک های موردی و سایر کمک ها به مددجویان می بایست  دستورالعمل ها و گزارش های مددکاری ملاک عمل قرار گیرد و از انجام کار سلیقه ای خودداری کرد. 

وی افزود: یکی از اهداف مهم تاسیس مرکز مثبت زندگی، سهولت دسترسی مددجویان و کاهش ترددهای غیرضروری به بهزیستی شهرستان است لذا ضروری است در بازه زمانی مناسب نسبت به تعیین تکلیف مراکزی که هنوز آغاز به فعالیت نکرده اند اقدام لازم صورت پذیرد. 

مهدی دیناری گفت: سامانه تصمیم با هماهنگی‌های  با قوه قضاییه جهتارائه خدمات تخصصی به متقاضیان طلاق راه اندازی شده لذا شهرستان های دارای مراکز مشاوره نسبت به فراهم نمودن زیمنه های ارائه خدمات اقدام کنند و شهرستان های فاقد مراکز نیز در آینده تعیین تکلیف خواهند شد. 

گفتنی است مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه هما خانجانی از روشندلان تحت پوشش بهزیستی استان را بعنوان مشاور مدیرکل در امور افراد دارای معلولیت معرفی کرد. 

کد خبر 28734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد