۵۴۰ مرکز اقامتی و درمانی برای معتادان متجاهر در کشور فعال است

شهرکرد- مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: ۵۴۰ مرکز اقامتی و درمانی برای معتادان متجاهر در کشور فعال است.

فرید براتی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۵۴۰ مرکز اقامتی برای معتادان متجاهر در کشور وجود دارد، اظهار داشت: در این مراکز معتادان درمان می‌شوند.

مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: بهزیستی قدیمی‌ترین سازمان کشور بعد از انقلاب اسلامی بوده که در عرصه مواد مخدر فعالیت می‌کنند.

وی تاکید کرد: سال گذشته با حضور کارشناسان مبازره با مواد مخدر، یک آسیب شناسی کلی انجام شد و آسیب‌شناسی به ما نشان داد یکی از مشکلات عمده درمان اعتیاد در کشور عدم جامعیت و تداوم درمان است.

مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: وقتی فرد معتاد درمان می‌شود و به دلیل اینکه ارتباط آن با مراکز درمانی و اقامتی قطع می‌شود و از درمان خارج می‌شود لذا بر آن شدیم تا خدمات درمان را استمرار بدهیم و نکته بعد هم اینکه خدمات ارائه شده به معتاد جامع نبود.

وی تاکید کرد: حمایت‌های بعدی مثل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نیز از دیگر مشکلات بود زیرا که پرداخت تسهیلات نیازمند ضامن است و کسی حاضر به ضمانت از یک معتاد بهبود یافته نبود.

کد خبر 28733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد