ثبت نام و احراز هویت رایگان در سامانه سجام برای توانخواهان تحت حمایت بهزیستی

جلسه سهام عدالت با دستور کار ثبت نام و احراز هویت مددجویی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه سهام عدالت با دستور کار ثبت نام و احراز هویت مددجویی و با حضور علیرضا ایزدپور، معاونین و روسای ستادی و از طریق ویدئو کنفرانس، روسای شهرستان های تابعه در در محل سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

علیرضا ایزدپور در این جلسه ضمن تقدیر از تشکیل جلسه و پیگیری های انجام گرفته اظهار داشتند : طبق آیین نامه اجرایی طرح توزیع سهام عدالت، مقرر گردیده است کلیه مشمولان سهام عدالت هم روش مستقیم و غیر مستقیم نسبت به ثبت نام در سامانه سجام  و احراز هویت اقدام نمایند تا بتوانند از دریافت سود سهام عدالت و امکان معامله آن بهره مند شوند.

ایشان در ادامه : بمنظور ترغیب و تشویق توانخواهان و مشمولان سهام عدالت به جهت ثبت نام و احراز هویت از طریق سامانه سجام و بهره مندی از مزایای آن و با هماهنگی وزارت امور اقتصادی و دارایی امر ثبت نام بصورت رایگان و حضوری امکانپذیر شده است، انتظار می رود به قید فوریت مسئولین امر در بهزیستی استان اقدام به اطلاع رسانی و جمع آوری اطلاعات توانخواهان شده تا بتوان از امکان ایجاد شده استفاده لازم را برد.

ایزدپور گفت : هدف قائی و نهایی ما در بهزیستی و در شرایط فعلی کاهش مشکلات و استرس های ناشی از مشکلات پیش آمده به کلیه جامعه و علی الخصوص جامعه هدف بهزیستی است و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیستیم.

در ادامه این جلسه مسئولین ستادی و شهرستانی گزارشی از اجرای طرح سهام عدالت ارائه کرده و به طرح سوالات و مشکلات اجرای طرح پرداختند.

کد خبر 28726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد