ملارد| برپایی نمایشگاه بصیرت افزایی

نمایشگاهی به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت و بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت و میثاق با ولایت نمایشگاهی از پوسترها و مطالبی در این خصوص در اداره بهزیستی به همت پایگاه بسیج فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.
  
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در این خصوص با تاکید بر  اهمیت گرامیداشت این دهه گفت:  نهم تا نوزدهم دی ماه با عنوان دهه بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده که امسال با اولین سالگرد شهادت صلح و امنیت حاج قاسم سلیمانی متقارن گردیده است. 

داود خادم افزود: تبیین این ایام و مناسبت ها از طریق برگزاری نمایشگاه، فضای مجازی  و ... از اولیت های بزرگداشت این دهه میباشد که به همین منظور نمایشگاهی از پوستر ها و مطالب مرتبط با همین عنوان با حفظ کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ستاد این اداره جهت پرسنل برگزار شد.

خادم گفت:  شعار "بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی" به عنوان شعار محوری این دهه در سال‌ جاری انتخاب شده است و خلق حماسه ۹ دی‌ماه ملت قهرمان ایران در سال ۱۳۸۸ در لبیک به ‌فرمان مقام معظم رهبری در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب شکل گرفت.

کد خبر 28712

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد