قرچک| افزایش برنامه های حمایتی از بیماران مراکز ترک اعتیاد

مرکز گذری و کاهش آسیب ابن سینا در فصل سرد سال برنامه های حمایتی خود را از بیماران اعتیاد توسعه می دهد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مرکز گذری کاهش آسیب ابن سینا تحت نظارت بهزیستی قرچک که در زمینه ارائه خدمات تخصصی به بیماران اعتیاد  فعالیت دارد چتر برنامه های حمایتی و مداخله ای خود را برای این گروه از افراد تحت آسیب جامعه گسترش داده است.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در خصوص فعالیت های این مرکز افزود: این مرکز روزانه به  یکصد الی  یکصد و ۳۰ بیمار، خدمات رایگان همچون غذای گرم، چای، لباس گرم، به یکصدنفر از بیماران که به مرکز مراجعه می نمایند سرویس می دهد.

اردشیر بهرامی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم سیار مرکز با مدیریت امین رضایی به صورت روزانه  به مناطق آلوده و پاتوق های فعالیت معتادین متجاهر سرکشی کرده و خدمات کاهش آسیب مانند سرنگ و سرسوزن، آب مقطر، پدالکلی، فیلتر و پنبه به بیماران کارتن خواب می‌دهد که تزریق مشترک نداشته باشند ودرصورت بیماری خاص داشتن بیماری و ویروس H.I.V را به یکدیگر انتقال ندهند. 

وی افزود: تیم سیار بیماران را برای دریافت خدمات بیشتر به مرکز ارجاع  داده و به ۵۶ بیمار، لباس گرم، لباس زیر، وشلوار تحویل دادند.

بهرامی در پایان با تشکر از نگاه بلند این افراد گفت: از مسئولین مرکز ابن سینا و تیم سیار  که توجه خاصی به حمایت از بیماران اعتیاد در فصل سرد زمستان دارند، قدردانی می کنم.

کد خبر 28711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد