نیاز بیش از ۱۱ هزار دانش‌آموز تهرانی به تبلت  

در حالیکه بیش از سه ماه از شروع سال تحصیلی میگذرد، معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان تهران از نیاز ۱۱ هزار و ۴۶۷ دانش‌آموز این استان به تبلت خبر می‌دهد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از ایسنا، محمدکریم آریا، ضمن اعلام خبر فوق از اتمام طرح پازل همدلی نیز خبر داد و بیان کرد: در اجرای طرح پازل همدلی ۲۶۰ میلیون تومان در استان تهران جمع‌آوری شد که از این طریق ۲۹۰۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند خریداری و توزیع شده است. 

وی اظهار کرد: در بحث تامین لوازم التحریر و بسته های آموزشی با مشکل مواجه نبوده ایم اما هنوز برخی دانش آموزان استان تهران به تبلت نیازمند هستند که در این راستا اقداماتی در حال انجام است. در حال حاضر در سطح استان تهران به ۱۱ هزار و ۴۶۷ تبلت نیازمندیم که امید است پیگیریها به سرانجام برسد.

آریا با بیان اینکه سازمان بهزیستی در راستای تامین نیازهای جامعه هدف با تمام توان تلاش می کند، گفت: باتوجه به محدودیتهای اعتباری، سازمان بهزیستی نمی تواند به طور کامل نیازهای جامعه هدف خود را تامین کند به همین دلیل برای تامین نیازهای جامعه هدف نیازمند مشارکت مردم و خیرین هستیم.

کد خبر 28707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد