ورزش بهترین گزینه برای ورود معلولان به اجتماع

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رئیس هیئت جانبازان و معلولین شهرستان شهربابک گفت: ورزش بهترین راه ورود افراد معلول به اجتماع است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان
مهدی شریفی آزاد رئیس هیئت جانبازان و معلولین شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: هیئت جانبازان و معلولین شهربابک از سال ۷۴ شکل گرفته است.
او از تیم والیبال نشسته شهربابک به عنوان تنها تیم جنوب شرق ایران در سوپر لیگ والیبال نشسته یاد کرد و افزود: تیم والیبال نشسته بانوان شهرستان هم سه سال پیش راه اندازی شد که فعلا ۱۲ نفر در آن فعال هستند.
شریفی با اشاره به کسب مقام سومی ناهید ابراهیمی از شهربابک در اولین دوره مسابقات پاراوزنه برداری کشور، تصریح کرد: در حال آماده سازی این ورزشکار برای مسابقات قهرمانی کشور هستیم، اما دیدگاهمان این است که در مسابقات آسیایی، جهانی و پارالمپیک یکی از مدال آوران کشور باشد.
او مریم یاورپور را نائب رئیس هیئت جانبازان و معلولین شهربابک معرفی کرد و بیان داشت: وی پیش از این عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران بود و در حال حاضر در تمرینات تیر و کمان تیم ملی حضور دارد.
شریفی تأکید کرد: یکی از اهدافمان این است که شهربابک قطب ورزش معلولان جنوب شرق ایران شود و با توجه به پتانسیل و پشتکاری که بچه‌های شهربابک دارند این اتفاق دور از دسترس نیست.
او به فاصله گرفتن برخی معلولان از اجتماع یاد کرد و افزود: در زمینه ورزش هر کسی جا مانده باشد ما می‌توانیم حامی او باشیم به ویژه سعی داریم در بخش قهرمانی هزینه هایشان را پوشش دهیم و برای پیشرفتشان برنامه ریزی کنیم.
شریفی بهترین راه وارد کردن معلولان به جامعه را ورزش عنوان کرد و بیان داشت: با ورزش، افراد معلول اجتماعی می‌شوند و در همکاری با سایر افراد موفق‌تر هستند.

کد خبر 28688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد