افتتاح کارگاه اشتغال زایی جامه هدف بهزیستی مزیّن به نام سردار شهید قاسم سلیمانی

با حضور دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز، معاون مشارکتهای مردمی، مدیر بهزیستی شهرستان کرج، مسئول فرهنگی و مسئول روابط عمومی،کارشناسان حوزه اشتغال بهزیستی البرز کارگاه اشتغال زایی جامه هدف بهزیستی به نام سردار شهید قاسم سلیمانی مزیّن و افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، در این آئین دکتر «اسدالله حیدری» مدیرکل بهزیستی البرز در خصوص نامگذاری این مرکز به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت : در این ایّام بهزیستی استان البرز سعی کرده با اقدامات مختلف، رنگ و بوی سردار سلیمانی در نقاط مختلف شهر و همچنین مراکز تحت نظارت بهزیستی جاری و ساری شود ،زیرا فلسفه این تجلیل و بزرگداشت، قدردانی از کسی است که عمری را برای دفاع از امنیت و ارزشهای این ملّت جهاد کرد و سرانجام جانش را بر سر این عقیده و آرمان گذاشت.

این مقام مسئول بیان داشت : این نام گذاری ها به نام سردار بزرگوار کمترین اقدامی است که مدیران کشور می‌تواند برای پاسداشت و زنده نگهداشتن نام این مجاهد بزرگ و سردار اسلام انجام دهند تا نسل جدید با تحقیق از سیره و روش زندگی ایشان هویت و شخصیت خود را با هویت آن بزرگوار که نماد عزّت، غیرت و هوش ایرانی بود و بخش پرغروری از تاریخ ایران شده است هماهنگ سازند.

دکتر حیدری در ادامه در خصوص این کارگاه اشتغال زایی گفت : این کارگاره اشتغال زایی از محل واگذاری فضاهای خالی ماده ۲۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در اختیار کارفرمای این مرکز قرار گرفت.

وی افزود : این کارگاه تولید لباس کارصنعتی ۱۵ مددجوی بهزیستی را صاحب شغل نموده و مشغول به کار کرده است.

مدیرکل کل بهزیستی اضافه کرد از این تعداد ۶ نفر ناشنوا، ۱ نفر فرزند بهزیستی، ۳ نفر معلول ذهنی، ۵ زن سرپرست خانواده میباشند.

دکتر حیدری در خصوص حمایت بهزیستی از کارفرمایان در صورت جذب جامعه هدف این سازمان بیان داشت : پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۲ میلیارد تومان، پرداخت حق بیمه سهم کارفرما، پرداخت تا ۵۰٪ حداقل قانون کار در قبال به کارگیری افراد دارای معلولیت به عنوان یارانه ارتقاء کارایی، از اقدامات تشویقی بهزیستی برای ایجاد اشتغال جامعه هدف این سازمان می باشد.

کد خبر 28683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد