شهید سلیمانی، قهرمان ملی و الگوی به‌زیستن است

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: سردار سلیمانی، بهزیستن را به معنای واقعی به ما آموخت و همه‌ی ما مفهوم بهزیستی را در وجود ایشان متجلی می‌بینیم چرا که بهتر زیستن در ایجاد زمینه‌ی خوب زیستن دیگران است.

دکتر حمیدرضا پوریوسف که در حاشیه‌ی بازدید از نمایشگاه عکس و پوستر شهید سلیمانی در بهزیستی استان با خبرنگار ما گفتگو می‌کرد با بیان این مطلب گفت: به‌زیستن، در معنای وسیع و درست کلمه، همان راه شهیدان و پیروی از ولایت است و به همین جهت می‌توان شهید سلیمانی را معلم به‌زیستن و زندگی بهتر دانست.

وی ادامه داد: اگر کار برای خدا در وجود ما تعمیق شود طمأنینه و آرامش در زندگی به ارمغان می‌آورد و همین انگیزه و عقیده است که انسان را آماده‌ی شهادت در راه دین، ولایت، ناموس و آرمان‌های انسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی از جنبه‌ی اجتماعی و فرهنگی به این موضوع می‌نگرد گفت: تأثیر مطالعه‌ی زندگی ایشان و خاطرات و حماسه‌آفرینی‌های او در مددجویان و در بین کارکنان بهزیستی، بسیار زیاد می‌باشد و به آنها می‌آموزد که چگونه از دغدغه‌های روزمره گذر نمایند و به سکینه‌ی روانی و آرامش واقعی دست پیدا کنند.

دکتر پوریوسف گفت: ما تمام سالن‌های اجتماعات بهزیستی در سراسر استان را به نام شهید سلیمانی نام‌گذاری کردیم تا همه‌ی کارکنان بهزیستی، مددکاران، روان‌شناسان، مددجویان، مدیران و پرسنل مؤسسات غیر دولتی که در این سالن‌ها به انحاء مختلف گرد هم می‌آیند و جلساتی را برگزار می‌کنند همیشه با دیدن نام ایشان، یاد زندگی و حماسه‌ها و ایثارگری‌های وی را به خاطر آورند و یاد ایشان در ذهن‌شان تثبیت گردد.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: تشییع بسیار بسیار با شکوه ایشان در شهرهای مختلف کشور با آن همه جمعیت که در تاریخ انقلاب بی‌نظیر بود نشان می‌دهد که شهید سلیمانی، یک قهرمان ملی است که در قلب و روح تمام مردم جای دارد.

وی خاطر نشان کرد: شاید کمتر افرادی باشند که به جزئیات زندگی ایثارگرانه، انسانی و بشردوستانه‌ی آن شهید بزرگوار آگاهی داشته باشند و به همین جهت باید تلاش‌مان این باشد که هر چه بیشتر نسبت به زندگی ایشان، معرفت حاصل کنیم و زندگی و مرام او را سرلوحه‌ی عمل خودمان قرار دهیم.

وی همچنین به نمایشگاه عکس و پوستر و صحنه‌آرایی بهزیستی خراسان رضوی در خصوص سردار شهید سلیمانی در هفته‌ی جاری اشاره کرد و گفت: تمام تلاش‌مان را در این هفته به معرفی شخصیت و زندگی ایشان مصروف می‌کنیم و همکاران ما در سراسر استان نیز در تمام نشست‌ها و جلسات در فضای اداری و مجازی، این اولویت را خواهند داشت.

پوریوسف اظهار امیدواری کرد که زندگی شهید سلیمانی، الگوی حرکت در زندگی همه‌ی مدیران قرار گیرد و دیگرخواهی، مظلوم خواهی، انسان‌مداری و فداکاری در راه آرمان‌های انسانی را از ایشان یاد بگیرند.

کد خبر 28662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد