شهید سلیمانی مختص به یک جناح و حزب نبود

ساختمان اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف اداره کل بنام سردار شهید قاسم سلیمانی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، آیین نام گذاری ساختمان اداره پذیرش  و هماهنگی گروه های هدف اداره کل بنام سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

در این آیین علیرضا ایزدپور مدیرکل، حسین نوحی معاون پشتیبانی، ربابه عربی رئیس شورای فرهنگی، هاجر اندرخور رئیس و کارشناسان اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف حضور داشتند.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدای این آیین ضمن گرامیداشت شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای بهزیستی و پنج شهید اداره کل و به ویژه سردار سلیمانی ابراز داشتند : خداوند منان را شاکریم که توفیق داد تا بتوانیم در روز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ساختمان اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف را بنام این شهید والامقام نام گذاری نمایم.

ایشان در ادامه نام گذاری ساختمان اداره پذیرش را فرصت مناسبی بمنظور حضور در این اداره و تقدیر از کارشناسان بیان و افزودند : نام گذاری اداره پذیرش و هماهنگی یکی از مصوبات شورای فرهنگی اداره کل در سالگرد شهادت شهید سالیمانی است که به واقع نام گذاری این ساختمان بنام شهید سپهبد سلیمانی که مرد میدان و خط مقدم بود برازنده این اداره است، چون که اداره پذیرش نیز یکی از خط های مقدم خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان محسوب می شود.

ایزدپور گفت : در افکار شهید سلیمانی اندیشه های مکتب حسین علیه السلام ریشه دوانده بود به همین دلیل شهید سلیمانی مختص یک جناح و حزب نبود و این ارتباط و تعامل وی با همه ی گروهها اقشار جامعه  هم باعث شده بود که  در سراسر جهان  از او بعنوان یک قهرمان ملی یاد کنند و حضور پر شور مردم در مراسم و آئین بدرقه پیکر مبارک ایشان نشان داد که مردم خدمتگزاران صدیق خود را می شناسند.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان : به برکت خون شهدا نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز پایدارتر شده است و از خداوند خواستاریم که در راه خدمت رسانی به آحاد جامعه و علی الخصوص جامعه هدف ما را مدیون خون شهیدان نکند.

کد خبر 28655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد