بهزیستی در سالگرد سردار سلیمانی به سوگ نشسته است

فرمانده پایگاه بسیج بهزیستی خراسان رضوی گفت: بهزیستی در سالگرد سردار شهید سلیمانی، به سوگ نشسته و تمام در و دیوار سازمان و ادارات زیر مجموعه در شهرستان‌ها غرق در یادها و حماسه‌های این شهید بزرگوار است.

معصومه خداپرست افزود: شهید سلیمانی، نه تنها با رشادت‌های میدانی و حماسه‌های صحنه‌های نبرد، راه زندگی را به ما آموخت بلکه از یکایک روزهای زندگی آن شهید، درس زندگی عزت‌مندانه و ولایت‌مدارانه، می‌تراود.

وی پیروی محض از ولایت را درس اول شهید سلیمانی دانست و گفت: ایشان با زندگی ولایی و اطاعت محض از مقتدای انقلاب نشان داد که تنها راه پیروز شدن بر استکبار و دشمنان خارجی انقلاب، مطیع کامل ولایت بودن است.

وی در زمینه‌ی ترویج فرهنگ زندگی شهید سلیمانی در بین کارکنان بهزیستی گفت: برنامه‌های توجیهی و فرهنگی متعددی در این زمینه به اجرا گذاشته‌ایم که بخشی از آنها در قالب سخنرانی و وبینار برگزار شده و قسمتی نیز به شکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، در اتوماسیون اداری، در صحن ادارات بهزیستی استان و شهرستان‌ها انجام گرفته است.

وی افزود: همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و ختم کامل قرآن از جمله برنامه‌های این هفته بوده است.

خداپرست گفت: شناخت شخصیت، کلام، سیره‌ی انقلابی، سرسپردگی به ولایت و اندیشه‌های بلند این شهید والامقام، باید در برهه‌های مختلف مورد توجه قرار بگیرد و ما هم به نوبه‌ی خود تلاش می‌کنیم این مهم را در بین کارکنان و جامعه‌ی هدف بهزیستی خراسان رضوی، ترویج نماییم.

فرمانده‌ی پایگاه بسیج بهزیستی خراسان رضوی گفت: دشمنان انقلاب و در رأس آنها امریکای جنایتکار، به خیال خام خود، با ریختن خون آن شهید، خواستند از هیبت و شکوه حرکت‌ها و حماسه‌های آن بزرگوار، آسوده شوند در حالی که سخت در اشتباه بودند چون شهید سلیمانی با شهادتش، روح همه‌ی مظلومان جهان اسلام را بیدار کرد و حماسه‌ی تشییع پیکر آن سردار با آن عظمت بی‌سابقه و بی‌نظیر، نشان دهنده‌ی تأثیر شهادت وی در بیداری اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: امسال همزمان با سالگرد شهید سلیمانی، چهلمین سالگرد حماسه‌ی دفاع مقدس است و به همین جهت ما در بهزیستی، تلاش کردیم که پیوند عمیق این دو مناسبت را که ریشه در یک خاک دارند و آن همانا تربت پاک ولایت است در مرئای همکاران‌مان قرار دهیم تا نقشی در بیداری آنان و توجه بیشتر به جایگاه ولایت ایفا کنیم.

کد خبر 28652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد