رئیس اداره روابط عمومی بهزیستی کرمان: 
جشنواره عکس و فیلم‌ ۱۰۰ ثانیه‌ای ویژه معلولان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا رئیس اداره روابط عمومی بهزیستی استان کرمان از برگزاری اولین جشنواره عکس و فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای ویژه‌ی معلولان استان خبر داد و گفت که تمامی گروه‌های معلولان اعم از معلولان شنوایی، بینایی، جسمی‌حرکتی، ذهنی، اعصاب و روان، اوتیسم و ... می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و آثار خلاقانه‌ خود را تا پایان آذر ماه از طریق واتس‌آپ به شماره‌ ۰۹۲۱۳۲۳۰۴۳۸ ارسال کنند


به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عبدالرحیم عبدالکریمی با اشاره به آغاز هفته ملی و روز جهانی افراد دارای معلولیت اظهار کرد: «امسال و با توجه به وضعیت جامعه و عدم امکان برگزاری مراسم و برنامه‌های مختلف، تصمیم گرفته شد تا به مناسبت روز جهانی معلولان و با هدف گسترش روحیه سرزندگی و نشاط و فرهنگ‌سازی، شناسایی استعدادها، پیشگیری از گسترش ضعف و ناتوانی‌های ناشی از معلولیت و ثبت آثار خلاقانه با تلفن همراه، جشنواره عکس و فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای در سطح استان کرمان برگزار شود».
دبیر اولین جشنواره عکس و فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای ویژه معلولان گفت: «این جشنواره در موضوعات بیان مسائل و مشکلات معلولان در حوزه‌های مناسب‌سازی، اشتغال، آموزش، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی، استفاده بهینه از توانمندی و اوقات فراغت، استفاده حداکثری از امکانات موجود، انتظارات معقول معلولان از جامعه، ترغیب جامعه برای ورود به شناخت توانمندی‌های معلولان و تلاش برای ارتقا و استفاده‌ی مناسب از این توانمندی‌ها؛ در سه حوزه فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار خواهد شد».
او موضوع ویژه این جشنواره را کرونا و معلولیت اعلام کرد و افزود: «کلیه‌ی گروه‌های معلولان اعم از معلولان شنوایی، بینایی، جسمی‌حرکتی، ذهنی، اعصاب و روان، اوتیسم و ... می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و به ثبت آثار خلاقانه توسط تلفن همراه بپردازند».
عبدالکریمی با اشاره به این‌که به نفرات اول تا پنجم هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، اظهار کرد: «به‌مناسبت سیزدهم آذرماه روز جهانی معلولان به آثار منتخب ششم تا سیزدهم هر بخش نیز هدایایی اهدا خواهد شد و معلولان عزیز محدودیتی برای شرکت در موضوعات مختلف نخواهند داشت ».:

وی مهلت ارسال آثار را تا پایان آذرماه جاری بیان کرد و افزود: «شرکت‌کنندگان در مسابقه بایستی آثار خود را از طریق واتس‌آپ به شماره ۰۹۲۱۳۲۳۰۴۳۸ ارسال کنند».
رئیس اداره روابط عمومی بهزیستی استان کرمان توضیح داد: «انتخاب و داوری آثار در دی ماه ۹۹ انجام می‌شود و اعلام آثار پذیرفته شده و اهدای جوایز ایام‌الله دهه‌ی فجر سال‌جاری خواهد بود».
وی با اشاره به این‌که این جشنواره با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان برگزار خواهد شد، افزود: «شرکت کنندگان در جشنواره می‌توانند فرم فراخوان و ثبت‌نام در جشنواره را ازسایت بهزیستی به آدرسhttp://www.behzisti.ir/service/province/kerman دریافت کنند».

کد خبر 28651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد