فراهم شدن زمینه اشتغال برای ۲۰ مددجوی کرمانی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان معاون مشارکت‌های بهزیستی استان کرمان گفت: زمینه ایجاد اشتغالِ ۲۰ نفر از مددجویان بهزیستی استان کرمان با سرمایه گذاری یکی از خیرین فراهم شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد علی محمدی معاون مشارکت‌های بهزیستی استان کرمان گفت: تعداد بیست نفر از مددجویان کم شنوا و ناشنوای تحت حمایت بهزیستی کرمان با همکاری موسسه خیریه رعد و همراهی محمدرضا و حمیدرضا عشقی از خیرین کرمانی در مرکز بزرگ خرید تازه تاسیس شان مشغول به کار شدند.
او افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته، به همت دو تن از خیرینی که به تازگی اقدام به تأسیس یک مرکز خرید در سطح شهر کرمان کرده اند، تعداد بیست نفر از مددجویان کم شنوا و ناشنوای تحت حمایت بهزیستی استان کرمان، در قسمت‌های مختلف این فروشگاه مشغول به کار شدند.
او تصریح کرد: درپی سیاست‌های توانمند سازی مددجویان در سطح کشور، امتیازات ویژه‌ای از قبیل اعطای تسهیلات ارزان قیمت، پرداخت بیمه سهم کارفرما و جبران کارایی کم توانی تا سقف ۵۰ درصد برای کارفرمایانی که از مددجویان بهزیستی به عنوان نیروی کار استفاده می‌کنند در نظر گرفته شده است که با همکاری موسسه خیریه رعد کرمان و خیرین فوق، این مددجویان در مرکز خرید تازه تاسیس به کار گرفته شده اند.
محمدی از انعقاد تفاهم نامه برگزاری کلاس‌های مهارت زندگی برای همه کارکنان این فروشگاه خبر داد و افزود: مقرر شده با عقد تفاهم نامه همکاری برای بالا بردن سطح کیفی و توانمندی کلیه کارکنان این فروشگاه و مراکز مشابه با همکاری مرکز رعد و بهزیستی کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی برایشان به صورت رایگان برگزارشود.
 افتتاح این مرکز خرید با حضور معاون مشارکت‌ها و کارشناسان تخصصی بهزیستی، جمعی از خیرین و مسئولین تشکل‌های مردم نهاد، کانون ناشنوایان و موسسه خیریه رعد کرمان برگزار شد

کد خبر 28649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد