اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج در ریگان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان دنبال نشست مسئولان شهرستان ریگان، علاوه بر تجمیع خدمات مشاوره ای در بهزیستی، از این پس مشاوره پیش از ازدواج نیز در ریگان اجباری شد


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور سلطانی رییس دادگاه شهرستان ریگان، سرگرد بلوچی نماینده سپاه پاسداران، داود ابراهیم پور نماینده شبکه بهداشت و درمان، میرزاده رییس بهزیستی ریگان و جمعی از مسئولان محلی نشست تصمیم گیری در مورد مراکز مشاوره تشکیل شد.
سلطانی رییس دادگاه شهرستان ریگان در این نشست خواستار تجمیع مراکز مشاوره در بهزیستی شد و گفت: از مشکلاتی که تاکنون در ارائه خدمات مشاوره‌ای وجود داشته، موازی کاری‌ها بوده که امیدواریم با تجمیع این خدمت از موازی کاری جلوگیری و مشاوره تخصصی ارائه شود.
علی میرزاده رییس بهزیستی شهرستان بم نیز ضمن اعلام آمادگی بهزیستی بر ارائه خدمات مشاوره تخصصی در مرکز تحت نظارت بهزیستی گفت: خوشبختانه تاکنون کلیه پرونده‌های ارجاعی به مرکز مشاوره به صلح و سازش ختم و از طلاق منصرف شدند که این خود نشان از تسلط و تخصص همکاران ما دارد.
او با بیان اینکه یکی از مهمترین مباحث در بحث کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی بحث پیشگیری است، ابراز امیدواری کرد: با صلاح دید مسئولان شهرستان، کلیه زوجینی که قصد تشکیل خانواده دارند، قبل از ثبت عقد ازدواج به منظور دریافت مشاوره تخصصی به مرکز مشاوره معرفی شوند.
میرزاده افزود: اطمینان داریم با انجام مشاوره پیش از ازدواج، آمار اختلافات خانوادگی و تشکیل پرونده‌های طلاق تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد یافت.

کد خبر 28636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد