معلول قلعه گنجی در کمتر از ۷۰ روز، صاحب خانه شد

رییس بهزیستی قلعه گنج از احداث و تحویل منزل مسکونی به معلول جسمی، حرکتی در شهرستان قلعه گنج طی کمتر از ۷۰ روز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  اکبر دستجردی، رییس بهزیستی شهرستان قلعه گنج گفت: یک واحد مسکونی، طی ۷۰ روز احداث و به مددجوی تحت حمایت بهزیستی شهرستان قلعه گنج  تحویل داده شد.


او افزود: طی آخرین بازدید از محل زندگی یکی از معلولان جسمی، حرکتی شدید در منطقه قلعه گنج و با توجه به ارزیابی تخصصی انجام شده از سوی مددکار مربوطه، گزارش مددکاری تخصصی مبنی بر فرسودگی بالای کپر محل زندگی و از کار افتادگی پدر مددجوی فوق در کنار حداقل امکانات زندگی تائید و به دفتر مدیرکل بهزیستی ارسال شد.


 دسترنجی تصریح کرد: با دستور مستقیم مدیرکل بهزیستی استان و همراهی ارزشمند چند خیریه‌ و همکاری جمعی از دانشجویان ایرانی مقیم فیلپین، احداث و تحویل یک دستگاه واحد مسکونی با مساحت ۵۵ متر مربع و صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان در دستور کار قرار گرفت.


او افزود: به همت جمعی، این واحد مسکونی در بازه زمانی کمتر از ۷۰ روز تکمیل و تحویل مددجوی فوق شد.


او بیان کرد: به لحاظ شدت معلولیت بالای این مددجو و نامناسب بودن حمام و سرویس بهداشتی موجود در محل کپر خانواده این مددجو، رایزنی بهزیستی قلعه گنج با خیران مشارکت کننده در این امر خیر صورت گرفت و واحد مسکونی بیان شده در کمترین زمان ممکن احداث و با امکانات بهداشتی مناسب در اختیار  او قرار گرفت.

کد خبر 28627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد