پایگاه خدمات اجتماعی با مشارکت بخش خصوصی در بافت راه‌اندازی می‌شود

کرمان - ایرنا - رئیس بهزیستی شهرستان بافت گفت: سازمان بمنظور کمک به معلولان و کاهش آسیب‌های اجتماعی با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی مقدمات ایجاد پایگاه خدمات اجتماعی را در این شهرستان فراهم کرده است .

به گزارش ایرنا
 مسعود صادقی مقدم  شامگاه جمعه با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: شرکت احیا استیل فولاد بافت بنا به ضرورت پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان بافت پای کار آمده و تعهد کرده که در قالب مسئولیت اجتماعی شرکت برای راه اندازی این مرکز با بهزیستی همکاری کند.
وی با تاکید بر اینکه برای  کاهش آسیب های اجتماعی باید همه دستگاه ها اجرایی، نهادهای دولتی و غیر دولتی پای کار بیایند از نقش موثر مجتمع احیا استیل فولاد بافت در کنار اداره بهزیستی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی قدردانی کرد و تصریح کرد: مصون سازی جامعه مستلزم عمل به مسئولیت اجتماعی نهادهای فرهنگی و اقتصادی است.
رئیس بهزیستی شهرستان بافت گفت: میزان موفقیت بهزیستی در این در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی معرف کارایی نظام اجتماعی غالب در جامعه است.
صادقی با اشاره به آمار معلولیت در شهرستان بافت بیان داشت: در این شهرستان دود یکهزار و ۲۰ پرونده متعلق به افراد دارای معلولیت  وجود دارد که امیدواریم با فرهنگسازی از بروز معلولیت‌های جدید در این شهرستان جلوگیری شود.

کد خبر 28621

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد