عباس صادق زاده رئیس هیأت نابینایان و کم بینایان استان کرمان شد

به گزارش فدراسیون نابینایی مجمع انتخابی هیأت نابینایان و کم بینایان استان کرمان با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان و اعضای مجمع برگزار و عباس صادق زاده با کسب ۱۲ رای به عنوان رئیس هیأت انتخاب ش


به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، صبح امروز مجمع انتخابی هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان کرمان با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان، و اعضای مجمع برگزار و عباس صادق زاده با کسب ۱۲ رای از ۱۷ رای (۵ رای پور حسین دیگر کاندیدا)به عنوان رئیس هیأت انتخاب شد.
مظلومی رئیس فدراسیون نیز با اشاره به اینکه ورزشکاران نابینا و کم بینا جامعه ای با ویژگیهای خاص هستند گفت: با توجه به شرایط ورزشکاران نابینا و کم بینا و لزوم داشتن زیر ساختهای لازم، هیئت استان به تنهایی نمی تواند از عهده امور برآید . لذا لازم است فدراسیون ، اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی استان برای خدمت به این قشر از جامعه با هم تعامل ویژه داشته باشند.
با این انتخاب ، صادق زاده ، برای چهار سال باید به صندلی مدیریت هیات ورزش نابینایان و کم بینایان تکیه بزند. پیش از این ، هیات ورزش نابینایان و کم بینایان استان کرمان توسط محمود حدادیان اداره می شد.

کد خبر 28618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد