مظلومی: نابینایان و کم بینایان از امکانات جامعه محرومند

به گزارش فدراسیون نابینایی محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کرمان که با حضور میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و اعضا در محل تالار ایرانگردی کرمان برگزار شد، با اشاره به سفارش ائمه بر نگاه ویژه به قشر معلولین، بیان داشت: خوشبختانه در استان کرمان این نگاه وجود دارد که برای این عزیزان آرزوی موفقیت می‌کنم

به گزارش فدراسیون نابینایی

او افزود: تمام کسانی که تاکنون به هیئت نابینایان و کم بینایان استان کرمان ورود کرده اند، انسان‌های دلسوزی بوده اند.

مظلومی نگاه ورزش را نگاه توانبخشی دانست و تصریح کرد: وقتی جامعه هدف ما توانبخش شوند و در راه قهرمانی گام بردارند، نگاهشان به بهزیستی عوض می‌شود.

او ضمن تبریک به صادق زاده به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کرمان از وی خواست: نگاه بهتر و ویژه‌ای به جامعه هدف شود.

مظلومی بیان داشت: ما فقط وظیفه جمع شدن دور هم و انتخاب را نداریم بلکه وظیفه نظارت را هم داریم، در حقیقت باید همه دست به دست هم دهیم و به جامعه هدف کمک کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان با اشاره به اینکه جامعه نابینایان و کم بینایان بچه‌های خاص هستند که نگاه خاصی می‌خواهند، گفت: بچه‌های ما از خیلی از امکانات جامعه محرومند، لذا انتظار دارند در ورزش، مسئولان نظام، مملکت، افراد جامعه و خیران آن‌ها را ببینند.

مظلومی با اعلام اینکه مشکل معلولین مشکل مسئولان و جامعه است، افزود: مسئولان باید کمک کنند این‌ها هم، مانند دیگران در جامعه زندگی کنند و بتوانند از امکانات موجود بهره ببرند.

او از رئیس جدید هیئت نابینایان و کم بینایان که ریاست اداره کل بهزیستی استان کرمان را نیز عهده دار است، خواست: در ساختار و تشکیلاتشان نگاه ویژه‌ای به جامعه هدف داشته باشد.

مظلومی در بخش دیگری از سخنانش بر توجه ویژه به بخش بانوان تأکیدکرد.

او با اشاره به ایجاد اشتغال برای جامعه نابینایان و کم بینایان از مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خواست: یکی از نابینایان و کم بینایان را برای کار در تلفن خانه این اداره کل بکار گیرد تا در اشتغال معلولین سهمی داشته باشد.

در این مجمع انتخاباتی، عباس صادق زاده با کسب ۱۲رای از مجموع ۱۶ رای ماخوذه به مدت چهار سال، عنوان ریاست هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کرمان را عهده دار شد.
م

کد خبر 28617

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد