رییس فدراسیون: ایجاد اشتغال برای جامعه ورزشی نابینایان ضرورت دارد

به گزارش فدراسیون نابینایی رییس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور گفت: ایجاد اشتغال برای جامعه نابینایان و کم بینایان را باید در دستور کار داشته باشیم تا در اشتغال معلولین سهمی داشته باشی


به گزارش فدراسیون نابینایی محمدرضا مظلومی عصر جمعه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کرمان گفت: نابینایان و کم بینایان از بسیاری امکانات جامعه محرومند، لذا انتظار دارند در ورزش، مسئولان، افراد جامعه و خیران آن ها را ببینند.

وی ابراز کرد: جامعه نابینایان و کم بینایان جامعه ای خاص هستند و نگاه ویژه ای باید به آنان شود .

مظلومی با بیان اینکه مشکل معلولین مشکل مسئولان و جامعه است، افزود: مسئولان باید کمک کنند تا این افراد، مانند دیگران در جامعه زندگی کنند و بتوانند از امکانات موجود بهره ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این‌ مجمع گفت: باید با تعامل سازنده، استفاده از ظرفیت ها و ایجاد احساس آرامش و امنیت، شرایطی را پیش بیاوریم که به توسعه ورزش نابینایان و کم بینایان در سراسر استان کمک کند.

میثم پاریزی افزود: باید شهرستان های بیشتری در زیرمجموعه‌ هیات نابینایان و کم بینایان استان فعال شوند تا بتوانیم تعدد بیشتری از هیات‌های ورزشی در شهرستان ها را داشته باشیم.

عباس صادق زاده امروز در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کرمان به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

صادق زاده با کسب ۱۲ رای از مجموع ۱۶ رای ماخوذه به مدت چهار سال ریاست این هیات را عهده دار شد.

مجمع انتخاباتی هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان کرمان با حضور رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور و برخی از مسوولان استان امروز در کرمان برگزار شد

کد خبر 28614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد