برگزاری سلسله وبینارهای سلامت روان برای مردم جیرفت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران جوان رییس بهزیستی شهرستان جیرفت گفت: سلسله وبینارهای آموزشی با موضوع سلامت روان در دوران اپیدمی کرونا به همت دفتر مشاوره بهزیستی جیرفت درحال برگزاری است


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد رضانژاد، رییس بهزیستی شهرستان جیرفت گفت:دفتر مشاوره بهزیستی با حمایت معاونت امور توسعه پیشگیری و مشارکت مراکز مشاوره تحت نظارت، سلسله وبینارهای آموزشی را با هدف گسترش سلامت روان در سطح جامعه در دوران اپیدمی کووید ۱۹ ویژه عموم مردم برگزار کرده است.
او افزود: این کارگاه‌ها به صورت آنلاین و رایگان است و از اول آذر ماه آغاز و تا اول اسفند ادامه خواهند داشت.
رضا نژاد بیان داشت: موضوعاتی مانند مدیریت اضطراب کرونا، مدیریت رفتارهای نامطلوب کودکان در این دوران، چالش‌های ارتباط زناشویی، چالش‌های ارتباط والدین با فرزندان، انتخاب عاقلانه و زندگی عاشقانه، مهارت‌های زندگی، غلبه بر اهمال کاری، مدیریت زمان، برنامه ریزی تحصیلی، اعتیاد، معرفی منابع حمایتی بهزیستی، تقویت عزت نفس و اعتماد به نفس، مهارت‌های زندگی خانواده و... از جمله کارگاه هایی است که در این وبینارها ارائه می‌شود.
او گفت: در این وبینارها مشاوران مراکز مشاوره تحت نظارت که دارای پروانه اشتغال و گواهی مربیگری هستند، برای مشارکت داوطلبانه ترغیب شده اند و براساس نیازسنجی انجام شده به همت دفتر مشاوره، موضوعات آموزشی مورد نیاز برای برگزاری وبینار به آن‌ها ارائه شده است.
رضا نژادبا اشاره به اینکه سلامت روان از موضوعات مهم و مغفول در شرایط فعلی است، بر لزوم توجه بیشتر بر ارائه برنامه‌هایی به فراخور شرایط برای توسعه سلامت روان در جامعه تاکید کرد.
کلیه علاقمندان در سطح استان می‌توانند برای آگاهی از برگزاری و شرکت در این وبینارها در ساعت ۱۶ هر روز با وارد کردن آدرس لینک به نشانی http://۱۸۵.۱۲۶.۲۰۲.۱۹۵/b-j-moshavere در مرورگر خود و یا کلیک بر روی لینک و انتخاب گزینه مهمان وارد سمینار شوند.
این وبینارها تحت نرم افزار Adobe connect اجرا می‌شود.

کد خبر 28603

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد