به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت و هفته جهانی تکریم از معلولین، از جمعی از توانخواهان نخبه کرمانی تجلیل شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس صادق زاده، مدیرکل بهزیستی استان کرمان در آیین تجلیل از معلولان نخبه کرمانی، مجموعه بهزیستی را خانه امن افراد دارای معلولیت دانست و خطاب به آن‌ها گفت: هیچکس در هیچ شرایطی نمی‌تواند ارتباط موثر شما را با بهزیستی دچار اخلال کند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران جوان
او افزود: با عنایت به مشکلات و مسائل موجود در سطح جامعه، انعکاس مشکلات و کاستی‌هایی که از روی دلسوزی و به قصد اصلاح انجام می‌شود، نباید به عنوان عناد و غرض ورزی قلمداد شود.
مدیر کل بهزیستی استان کرمان پیشنهاد تشکیل گروه مشاوران جوان از بین جامعه هدف را بسیار ارزشمند و قابل بررسی و عملیاتی کردن دانست و تصریح کزد: ارائه افکار سازنده در بطن امور جامعه هدف بسیار ارزشمند است چرا که تزریق یک فکر سازنده و کاربردی به یک مجموعه اجرایی حتی در صورت جابجایی دولت‌ها و عوامل اجرایی کاشتن نهال ثمر بخشی در دل آن مجموعه برای بهره مندی آیندگان از ثمرات آن است.
علیرضا احمدی پور معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان کرمان نیز از حضور نخبگان جوان در جلسه تشکر کرد و به توانمندی‌های بعضا شگفت انگیز برخی از مددجویان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: با توجه به توانمندی‌های ارزشمند آنان، تشکیل مشاوران جوان در حوزه مسائل بهزیستی می‌تواند در اصلاح فرآیندها و هموار کردن مسیر خدمت به جامعه هدف بسیار موثر باشد.
در پایان مدیر کل بهزیستی استان کرمان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات و تلاش‌های آن‌ها تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 28599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد