در رسانه| ۹ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای چند معلول تکمیل شد

ایلام- ایرنا- مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: بیش از ۱۴ هزار واحد مسکونی برای خانواده های دارای چند معلول توسط این انجمن در حال ساخت است که تا روز گذشته ۹ هزار و ۷۰۰ واحد از آنها تکمیل و واگذار شده است.

به گزارش ایرنا، فرهاد خاکی پور در اولین نشست مجمع خیرین مسکن ساز استان ایلام اظهار داشت: انجمن خیرین مسکن ساز از سال ۸۲ شروع به فعالیت کرد، این انجمن در تمام استان ها فعال است و در ۴۳ شهرستان نیز این انجمن شعبه دارد و در شرایط مختلف مانند سیل و حوادث مختلف نیز همکاری می‌کنند.

وی افزود: ۳۰ هزار واحد مسکونی سال های گذشته در نقاط مختلف کشور از سوی خیران در دست ساخت بود که تاکنون به ۲۱ هزار و ۵۰۰ واحد از آنها تکمیل واگذار شده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری بین پنج وزارتخانه یادآور شد: برای خانواده های دارای ۲ معلول یا بیشتر مسکن ساخته می شود و کار شناسایی افراد واجد شرایط در حوزه شهری و روستایی بر عهده دستگاه های مربوطه است.

خاکی پور تاکید کرد: بیش از ۱۴ هزار واحد مسکونی برای خانواده های دارای چند معلول توسط این انجمن در حال ساخت است که تا روز گذشته ۹ هزار و ۷۰۰ واحد از آنها به بهره برداری و مابقی تا پایان خرداد سال آینده تکمیل خواهند شد.

وی اضافه کرد: هفت هزار و ۷۰۰ واحد حوزه مسکن شهری نیز در حال احداث است که از این تعداد پنج هزار و ۱۰۳ واحد تکمیل و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصدی در دست احداث هستند.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور بیان کرد: امسال به دلیل افزایش دستمزد و هزینه ها، میزان کمک‌های بلاعوض افزایش یافت و برای شهرها این رقم به حدود ۱۴۰ میلیون تومان رسید.

کد خبر 28596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد