برگزاری جشنواره عکس و فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای، ویژه معلولین کرمانی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رییس اداره روابط عمومی بهزیستی استان کرمان از برگزاری نخستین جشنواره عکس و فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای ویژه معلولین خبر داد


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عبدالرحیم عبدالکریمی، رییس اداره روابط عمومی بهزیستی استان کرمان با اشاره به آغاز هفته ملی و روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت: امسال با توجه به وضعیت جامعه در پی شیوع کرونا تصمیم گرفته شد تا به مناسبت روز جهانی معلولین و با هدف گسترش روحیه سرزندگی، نشاط و فرهنگ سازی، شناسایی استعدادها، پیشگیری از گسترش ضعف و ناتوانی‌های ناشی از معلولیت و ثبت آثار خلاقانه با تلفن همراه به همت گروه عظیم جامعه معلولین استان اقدام به برگزاری جشنواره عکس و فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای در سطح استان کرمان کنیم.
دبیر اولین جشنواره عکس و فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای ویژه معلولین افزود: این جشنواره در موضوعات بیان مسائل و مشکلات معلولین در حوزه‌های مناسب سازی، اشتغال، آموزش، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی، استفاده بهینه از توانمندی و اوقات فراغت، استفاده حداکثری از امکانات موجود، انتظارات معقول معلولین از جامعه، ترغیب جامعه برای ورود به شناخت توانمندی‌های معلولین و تلاش در ارتقا و استفاده مناسب از این توانمندی‌ها در سه حوزه فرهنگی، هنری، ورزشی برگزار خواهد شد.
عبدالکریمی موضوع ویژه این جشنواره را کرونا و معلولیت اعلام کرد و افزود: کلیه گروه‌های معلولین اعم از معلولین شنوایی، بینایی، جسمی حرکتی، ذهنی، اعصاب و روان، اوتیسم و... می توانند در این جشنواره شرکت کنند و به ثبت آثار خلاقانه از طریق تلفن همراه بپردازند.
 اوبا اشاره به اینکه به نفرات اول تا پنجم هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، تصریح کرد: به مناسبت سیزدهم آذر روز جهانی معلولین به آثار منتخب ششم تا سیزدهم هر بخش نیز هدایایی اهدا خواهد شد و معلولان محدودیتی برای شرکت در موضوعات مختلف نخواهند داشت.
رییس اداره روابط عمومی بهزیستی استان کرمان مهلت ارسال آثار را تا پایان آذرماه امسال عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان درمسابقه بایستی آثار خود را از طریق واتس آپ به شماره ۰۹۲۱۳۲۳۰۴۳۸ ارسال کنند که انتخاب و داوری آثار در دی ماه ۹۹ صورت می پذیرد.
عبدالکریمی تصریح کرد: اعلام آثار پذیرفته شده و اهدای جوایز طی ایام الله دهه فجر سال ۹۹ انجام می شود.
او با اشاره به اینکه این جشنواره با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان برگزار خواهد شد، افزود: شرکت کنندگان در جشنواره می‌توانند فرم فراخوان و ثبت نام در جشنواره را ازسایت بهزیستی به آدرس: http://www.behzisti.ir/service/province/kerman دریافت کنند./خبر مربوط به گذشته

کد خبر 28579

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد