نخستین مرکز ارتوپدی فنی جنوب کرمان به بهره‌برداری رسید

جیرفت - ایرنا - نخستین مرکز ارتوپدی فنی جنوب کرمان با حضور مدیرکل بهزیستی استان، رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، فرماندار و جمعی از مسوولان محل ( امروز ( شنبه )به بهره‌برداری رسید


 به گزارش ایرنا رییس اداره بهزیستی جیرفت روز شنبه در حاشیه این آئین به خبرنگار ایرنا گفت: کلینیک ارتوپد فنی یاس فاطمه‌النبی(س) جنوب کرمان با همکاری اداره بهزیستی و خیریه یاس راه‌اندازی شد.
محمد رضانژاد اعتبار راه اندازی این مرکز را ۹۰ میلیون تومان عنوان کرد و کلینیک ارتوپد فنی یاس فاطمه النبی(س) را نخستین مرکز ارتوپدی در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان با محوریت جیرفت دانست.
وی خدمات این مرکز را در زمینه ارتوز و پروز (مچ بند، زانو بند و کتف‌بند خاص) و گفت: این مجوعه تمامی وسایل کمکی توانبخشی را تولید می‌کند.
رییس اداره بهزیستی جیرفت زمان خدمات رسانی این مرکز را روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته از ساعت هشت صبح تا ۲۴ اعلام کرد.
وی زیربنای کلینیک ارتوپد فنی یاس فاطمه النبی(س)  جنوب کرمان را ۶۰ مترمربع با ظرفیت پذیرش ۲۰ نفر در ماه عنوان کرد و از خدمات رسانی به عموم مردم و بویژه مددجویان بهزیستی خبر داد.
رضانژاد اظهار داشت: این کلینیک یکی از ضرورتی‌ترین نیازهای منطقه جنوب کرمان بود که با حمایت اداره کل بهزیستی و مشارکت خیرین راه‌اندازی شد.
وی تعداد معلولان و مددجویان بهزیستی جنوب استان کرمان را بیش از ۱۲ هزار نفر اعلام کرد.
عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان هم در این آیین از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای تحت پوشش بیمه قرار دادن خدمات توانبخشی درخواست حمایت کرد و گفت: با توجه به هزینه‌بَر بودن این خدمات، بسیاری از مردم قادر به دریافت خدمات لازم نیستند.
در پایان این مراسم از خدمات خیرین حوزه توانبخشی جنوب استان کرمان تجلیل شد.
جنوب کرمان یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر به خود اختصاص داده است

کد خبر 28578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد