جلسه تخصصی مدیر کل بهزیستی مازندران در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی شهرستان فریدونکنار

دکترفرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران به اتفاق وحید حسین زاده معاون امور اجتماعی ،عبدالرضا قلندری معاون توانبخشی ، رمضانعلی گلچوبی معاون امور توسعه پیشگیری ونورالدین علاالدینی معاون هماهنگی موسسات غیردولتی ، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان با حضور در اداره بهزیستی شهرستان فریدونکنار با همکاران این اداره دیدارو گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران  دکتر گوهر دهی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) ،ایام فاطمیه و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مطالبی خاطر نشان کرد :کارکنان بهزیستی یکی اززحمتکش‌ترین و فعال‌ترین کارمندان دولت هستند که با سعه صدر و بردباری به مددجویان این سازمان خدمات ‌رسانی می‌کنند .

مدیر کل بهزیستی مازندران خدمت به جامعه هدف بهزیستی را نعمت و فرصتی از جانب خداوند دانست و تصریح کرد: پرسنل یک اداره می‌توانند با ارائه نظرات سازنده خود مدیر دستگاه را در رسیدن به اهداف سازمان کمک کنند و در شکوفایی و پویایی اداره سهیم باشند.

مدیر کل بهزیستی با اشاره به تلاش همه جانبه پرسنل جهت ارتقا شاخص های اجتماعی شهرستان فریدونکنار گفت: با توجه به اینکه شهرستان فریدونکنار از نظر برخورداری و امکانات در سطح کشور به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته معرفی شده است تلاش و همت مضاعف را در جهت ارتقا شاخص های اجتماعی برای رسیدن به یک شهر ایده آل می طلبد که باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا شاهد بهبود دراین زمینه باشیم.

دکترگوهردهی در مورد چرخه بازپروری افراد دارای اعتیاد مواد مخدر بیان کرد: مقدمات فعالیت های بعد از درمان فردی که اعتیاد داشته فراهم شود. فرد معتاد پس از ترک نباید به حال خود رها شود و حتی پس از ترک هم تحت نظارت و مراقبت قرار داشته باشد تا نتیجه مطلوب بدست آید.

وی افزود: در مراکز در کنار سم زدایی و ترک اعتیاد بر روی توانمندسازی، حرفه آموزی و اشتغال زایی بهبودیافتگان  برنامه ریزی ، توجه و اقدام شود.

مدیر کل بهزیستی استان مازندران در پایان  با اشاره به لزوم نقشه راه برای مواجهه با آسیب های اجتماعی خواستار تدوین اطلس جامع آسیب های اجتماعی در هر شهرستان شد و تأکید کرد: خطر آسیب های اجتماعی کاملاً جدی است و تدوین نقشه راه و برنامه عملیاتی برای رفع آسیب های اجتماعی در جهت ریشه یابی، آسیب شناسی و رفع موانع، تاثیر بسزایی دارد.

مدیر کل بهزیستی مازندران همچنین در خصوص بررسی مسائل و رفع چالش های جامعه هدف بهزیستی شهرستان فریدونکنار با دکترعلی اصغر باقرزاده نماینده مردم شریف شهرستان های بابلسر و فریدونکناردیدارو گفتگو کرد.

کد خبر 28559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد