سومین جلسه case report در بهزیستی استان برگزار شد

سومین جلسه case report در محل ساختمان ستاد اورژانس اجتماعی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، ضمن قدردانی از فعالیت های کارشناسان اورژانس اجتماعی و کمیته آموزش اظهار داشت: نقش رویکردهای اجتماعی و روانشناختی در مداخلات خودکشی بسیار حیاتی است.

مهدی خانکه در ادامه بیان داشت: حمایت یابی با استفاده از ظرفیت های جامعه و استمرار این حمایت ها از افراد آسیب دیده مورد تأکید و توقع بهزیستی استان تهران است.

 مسئول کمیته آموزش حوزه معاونت اجتماعی بهزیستی استان تهران در خصوص چالش های مداخلات ماموریت های اورژانس اجتماعی و توجه به استمرار مداخلات و چتر حمایتی تیم مداخله گر بر فرد آسیب دیده و خانواده وی تاکید کرد و گفت:  استمرار این حمایت ها  تا بهبود شرایط کامل زندگی فرد ضرورت دارد.

اردشیر بهرامی در ادامه افزود: برای این منظور شناسایی موانع و چالش های حوزه فعالیت های اورژانس اجتماعی در ماموریت ها و افزایش توانمندی و مهارت های مداخله ای بر اساس متدهای علمی با اهمیت تلقی می شود.

بهرامی ادامه داد: لذا حوزه معاونت اجتماعی بهزیستی استان تهران با راه اندازی کمیته آموزش به صورت مداوم، تجارب حرفه ای کارشناسان اورژانس اجتماعی را بازآموزی می کند.

وی بیان داشت: تصمیم بر این است که این برنامه با سایز موضوعات کودک آزاری، همسرِآزاری، معلول آزاری، دختران فرار برای تمام شهرستان های استان تهران اجرا شود و سومین جلسه نیز با موضوع مداخله در خودکشی توسط کمیته آموزش و با حضور مسئول اورژانس اجتماعی استان برگزار شد.

در این نشست که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا شد، آسیه ملک دار از پیشوا، مجید جباری از اسلامشهر، ثریا صفاری از قرچک و فریبا جاج از ورامین به بیان تجربیات خود پرداخته و تجارب حرفه ای، فرآیندهای مسائل و مشکلات مداخلات خود را پیرامون ماموریت های اورژانس اجتماعی در موارد اقدام به خودکشی ارائه کردند.

گفتنی است، شرکت کنندگان در این دوره به صورت گروهی در مباحث مشارکت داشته و با توجه به شرایط بیماری کووید ۱۹ صدای این برنامه در اختیار کارشناسان اورژانس اجتماعی استان تهران قرار داده شد.

کد خبر 28549

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد